GoldBiz אינדקס עסקים

רויאל טוליפ אילת – חופשה חלומית

0

החגים והקיץ בפתח וזה בדיוק הזמן שכולם מתחילים לתכנן את החופשה שלהם. אחד המקומות, למי שמחפש חופשה בארץ, כמובן, הוא – אילת. ולכל מי שמחפש חופשה חלומית ובלתי נשכחת – אנו ממליצים בחום, להזמין במהרה מקום במלון רויאל טוליפ אילת.

למלון רויאל טוליפ אילת יש כל כך הרבה יתרונות וזו, אולי, הסיבה שקשה מאוד למצוא בו מקום פנוי בחגים או בחופש הגדול. כולם רוצים חופשה מושלמת, שתהווה חוויה אדירה ובלתי נשכחת למשפחה, ולכן כולם ממהרים להזמין מקום במלון רויאל טוליפ אילת.

מלון רויאל טוליפ אילת הוא, למעשה, התיאור של העיר אילת – מלון שבו ניתן לנוח וליהנות מהשלווה הרווחת בו ומצד שני, למי שמעוניין בכך – יכול ליהנות מבילויים אטרקטיביים ואין סופיים.

ארוחות בוקר עד שעה 12:00!

אחד הדברים המיוחדים, אשר לא ממש אוהבים לעשות בחופשה – הוא לקום מוקדם, כדי למהר ולהספיק לארוחת בוקר, אך מלון רויאל טוליפ אילת השכיל לעשות והחליט להשאיר את חדר האוכל בארוחת בוקר פתוח – החל מהשעה 07:30 וכלה בשעה 12:00 – כאשר הם הגדילו לעשות והם מאפשרים לכם להיכנס מספר פעמים, כאוות נפשכם, ולאכול כמה ארוחות שרק תרצו.

פשוט נפלא!!! החלטה זו של המלון מבטלת את הצורך לקום מוקדם ומאפשרת לכם לאכול גם בבוקר וגם לקראת הצהריים – כך, שלמעשה, עד הערב בוודאי שתהיו שבעים.

מלון רויאל טוליפ אילת השקיע רבות בהקמת ובבחירת צוות הבידור שלו ועל כך הוא אינו מתפשר! צוות הבידור של המלון יעמוד לרשותכם כל היום – צוות הבידור יבצע פעילויות בידור וספורט, יציג לפניכם מחזות זמר והופעות למכביר ויעשה הכול, בכדי לוודא שלא ישעמם לכם.

רויאל טוליפ מפנקים את הילדים

גם לילדים הקטנים שלכם מצא מלון רויאל טוליפ אילת פתרון יוצא מגדר הרגיל והוא מציע לילדים מועדון מיוחד, אשר בו ניתן לעסוק בפעילויות רבות והנפלא שבמועדון זה – שהוא פעיל עד 12 בלילה – עובדה זו תאפשר לכם לנוח, לחזות במחזות זמר ובהופעות או סתם לשבת וליהנות מן הזוגיות שלכם – לרוב הזוגות אין זמן ביום יום לעשות זאת וזה תמיד עוזר… והכי חשוב – לא תצטרכו להיטלטל בין אטרקציה לאטרקציה באילת, רק כדי לבדר את הילדים שלכם ולהפסיק לשמוע את המשפט "משעמם לי" – סוף כל סוף יש מישהו שלוקח את התפקיד לידיים שלו.

הרבה הורים חוששים לקחת את ה "מתבגרים" שלהם לבתי מלון, כיוון שבגיל הזה, בדרך כלל, הכול משעמם אותם – מלבד, כמובן, מחשבים [שזו הפעילות העיקרית שלהם גם בבית, מן הסתם…].
מלון רויאל טוליפ אילת חשב גם על ה "מתבגרים" שלכם, ולכן הקים חדר אינטרנט משוכלל, אשר כולל בתוכו מחשבים, כל מיני משחקי מחשב, פלייסטיישן ועוד – חדר זה, כמובן, פתוח גם הוא עד השעה 12 בלילה, כך שלא נראה כי ה "מתבגרים" שלכם ינדנדו לכם שמשעמם להם – הם כבר ימצאו בחדר זה מה לעשות.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים