GoldBiz אינדקס עסקים

אדריכלים בחיפה – אדריכלות חוץ ופנים

0

תחום האדריכלות מחולק לשני תחומים עיקריים, אדריכלות חוץ ואדריכלות פנים. כל אחד מהתחומים הוא ענף תעשייתי שלם בפני עצמו, כאשר אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום של אדריכלות חוץ, אמונים על התכנון החיצוני של המבנה, ואילו אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום של אדריכלות הפנים, אמונים על עיצוב הפנים של המבנה בבחינת חלוקת המבנה והחדרים בכל קומה, ועד לירידה אל הפרטים הקטנים ביותר, לרבות מיקום הרהיטים ובחירת האביזרים המשלימים.
במאמר שלפניכם, נבחן את תפקידם של אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום של אדריכלות הפנים, ואת השלבים בביצוע עיצוב הפנים במבנים ובבתים פרטיים, בהיבטים של חלוקה נכונה של החלל ובהיבטים של עיצוב פנים למטרות עיצוב נטו.

מה היא אדריכלות פנים?

ובכן, אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום של אדריכלות פנים, מבצעים את התכנון הפנימי של המבנה. העבודה של אדריכלים בחיפה העוסקים באדריכלות חוץ עם אדריכלים בחיפה העוסקים באדריכלות פנים היא צמודה, שכן לאחר ביצוע עבודות הקונסטרוקציה והקמה של המעטפת החיצונית של המבנה, יתחילו בפועל בחלוקה פנימית של הקומות השונות. על כן, יש צורך בתכנון מוקדם של חלוקת הקומות לפני תחילת ביצוע העבודה בפועל. מסיבה זו, אדריכלים בחיפה האמונים על תכנון מבנה רב קומתי, משתפים פעולה בשלבי התכנון המוקדמים של כל פרויקט.

חלוקה נכונה של חדרים

אחד הנושאים החשובים ביותר בתכנון אדריכלי המתבצע על ידי אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום של אדריכלות הפנים, הוא החלוקה של החדרים בקומות. אדריכלים בחיפה בתחום אדריכלות הפנים בעלי וותק וניסיון בתחום, יוכלו לעשות פלאות בשינוי תכנון קיים של חדרים במבנה באשר הוא, ולנצל באופן המיטבי את החלל עד לכדי הוספה של חדר אחד או יותר במבנה קיים. תכנון נכון וחכם של המבנה בבחינת חלוקת החדרים, חשוב ביותר לעתיד המבנה בהיבטים כלכליים ובהיבטים של ניצול החלל, ומוטב להסתייע בשירותים של אדריכלים מנוסים בלבד, המעסיקים צוותים של מעצבי פנים מוכשרים ומנוסים.

זיווד, ריהוט ופרזולים

אחד מהשירותים המתאפשרים על ידי אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום זה של אדריכלות הפנים, הוא השירות של מיקום רהיטים ובחירת פרזולים לקומה ולחדרים. לצורך העניין, בנקים המקימים קומת משרדים במבנה חדש או אשר עובר תהליך של שיפוץ, פונים אל אדריכלים בחיפה העוסקים בתחום אדריכלות הפנים בכדי לחלק בעבורם את החלל באופן הנכון והחכם ביותר, אך גם בכדי שאלו יבחרו עבורם את הרהיטים השונים, לרבות שולחנות המנהלים, שולחנות וכיסאות הפקידים העובדים בבנק, ועד לרמה של בחירת הדלפקים בעמדות עובר ושב.
כמו כן, אדריכלים בחיפה המספקים שירותים של עיצוב פנים, יבחרו עבור הלקוחות את הזיווד המוכלל את החדרים השונים. זיווד זה יכלול את סוגי הדלתות, ידיות הדלתות, האסלות בשירותים ואף הידיות של הדלתות בחדרי השירותים. שימוש בשירות זה, כרוך בהקצאת תקציב לפרויקט ולתכנון כולו.

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים