GoldBiz אינדקס עסקים

אדריכלים – כאשר יופי, נוחות ופונקציונאליות נפגשים

0

אדריכלות זהו אחד התחומים היצירתיים והמאתגרים ביותר. זהו תחום המשלב תכנון הנדסי, חומרים, סגנון עיצוב, תפקוד של חללים ועוד. אדריכל הוא האיש שיסייע לכם לממש את הפנטזיה ולבנות את בית החלומות בהתאם לטעם, לצרכים ולתקציב שלכם.

מהם הגורמים המשפיעים על עבודת האדריכל?

עבודת האדריכל מחייבת שילוב בין היופי לבין הנוחות, בין האסתטיקה לבין הפונקציונאליות. אדריכל טוב חייב להכיר את בעלי הבית שהוא מתכנן, לחלום אתם את אותם החלומות ולהגשים אותם. תכנון מקצועי מביא לידי ביטוי את ההעדפות, את הצרכים ואת הטעמים של הדיירים העתידים לגור בדירה.

הארץ שלנו קטנה, אך היא מאופיינת במגוון גדול מאוד של סגנונות אדריכלות שונים. חשוב להתאים את הסגנון לאזור הגיאוגראפי שבו אמור הבית להיבנות. לאזור כפרי תתאים וילה בסגנון כפרי ואילו בשכונות היוקרתיות של הערים תתאים וילה בסגנון עירוני ופונקציונאלי יותר.

אדריכל חייב להתחשב בתנאי השטח, בגודל המגרש ובצרכים של בעלי הבית. תכנון בית לזוג מבוגרים יהיה שונה מאוד מאשר תכנון בית לזוג צעיר או למשפחה מרובת ילדים.

טיפים ועצות חשובות – כדאי לקרוא בעיון

אתם בונים בית רק פעם אחת בחיים, אל תנסו לחסוך כסף גם במחיר של לקיחת הלוואות. תנו דרור לדמיון, זה הזמן להגשים את כל החלומות ולבנות בית שילווה אתכם במשך שנים רבות, בית שתמיד יהיה כייף לחזור אליו. אל תחסכו בהוצאות התאורה, בחימום, בקירור, בפונקציונאליות ובנוחות וגם בפאר ויוקרה.

היו מעורבים כמה שיותר בתכנון הבית, אל תסמכו רק על האדריכל. לפני שאתם בוחרים אדריכל, בקשו לבקר בבתים שהוא בנה. דברו עם הדיירים ולמדו מהשגיאות שלהם. בחרו כמובן אדריכל שאתם אוהבים את הסגנון שלו ועבדו אתו בשיתוף פעולה גם בתכנון וגם בבנייה.

בנו בית גדול, במיוחד אם אתם משפחה צעירה. דירה נאה וגדולה מרחיבה את הנפש ומעניקה לכל דייר פרטיות ואינטימיות.

אל תתפתו לשיטות בניה חדשות. אנחנו לא באמריקה או באוסטרליה. לאקלים של המזרח התיכון מתאימה בנייה מטיח ובטון, שיטה שעומדת בפני פגעי מזג האוויר, בפני הלחות בעיקר, מבודדת היטב מפני החום והקור. נצלו את שיטות הבנייה החדשות לתוספת של יחידת דיור, משרד, צימר, מחסן ועוד.

הקשיבו לעצות של חברים ובני משפחה שרכשו ניסיון בתחום. הם ידעו להמליץ לכם על אדריכל מקצועי, על מקומות קנייה זולים המחזיקים סחורה איכותית, על חידושים ופטנטים שהם יישמו בבית שלהם בהצלחה ובעיקר, הם ילמדו אתכם איך להימנע מטעויות.

אם אין לכם שטח גדול, בנו בית בכמה מפלסים. כך תצליחו להשאיר כמה שיותר שטח פנוי לגינה, למתקני שעשועים ועוד. אל תשכחו לחשוב גם על ימי הזקנה, בחדר הכניסה בנו חדר אורחים שיהפוך לעת זקנה להיות חדר האורחים שלכם וימנע את הצורך מטיפוס יום יומי במדרגות.

מרץ 31, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים