GoldBiz אינדקס עסקים

איזה חדר בריחה מתאים לכם?

0

יש הרבה סוגים של חדרי בריחה ולכן לא תמיד קל לבחור אותם. השאיפה שלכם צריכה להיות קודם כל היכרות עם הסוגים הקיימים, ולאחר מכן סינון גס בין האפשרויות. במקביל, נסו לקבל כמה שיותר המלצות על חדרי בריחה מוצלחים. חדר בריחה עם ביקורות טובות בדרך כלל יאפשר גם לכם להפיק מקסימום תועלת מהחוויה ולחזור לשגרה עם רעיונות חדשים.

חדרי בריחה בנושא של רוצח יתאימו לכם אם אתם בעניין של אימה ופחד. קחו בחשבון שכל הפעילות בתוך החדרים מבוקרת ומפוקחת לחלוטין, אבל תנו לעצמכם לזרום עם האשליה. מצד שני, זכרו שחדרי בריחה מפחידים דווקא עלולים לגרוע מהחוויה שלכם במידה ואתם לא מתחברים לנושא. בדקו מראש מה הסיפור של החדר ואל תתביישו לשאול גם את צוות המדריכים על אופי הפעילות.

חדרי בריחה עם שחקן אמיתי יתאימו לכם אם אתם מחפשים אטרקציה מחוץ לקופסא ואם אין לכם בעיה לשתף פעולה עם זרים. א7ף פעם אי אפשר לדעת איך השחקן יגיב או מה הקשר בין מה שהוא עושה לבין החידות, אבל סביר להניח שמהר מאוד תתרגלו לנוכחות שלו. לחילופין, חדר בריחה עם שחקן לא יתאים לאנשים שסובלים מדימוי עצמי נמוך ולמי שמתבייש לדבר עם אנשים שהוא לא מכיר.

רוצים להרגיש כמו כוכבי קולנוע?

חדרי בריחה שמבוססים על סרט פונים לקהל יעד רחב ומגוון. ילדים, צעירים, מבוגרים, גברים ונשים אוהבים סרטים ורק מעטים מהם מצליחים להישאר אדישים לעלילה מוכרת שגורמת להם להרגיש כמו כוכבי קולנוע. זו הסיבה בגללה חדרי בריחה שמבוססים על סרטים הם גם אלו שזוכים להצלחה המרשימה ביותר. אף על פי כן, יש לבדוק מראש באיזה סוג של סרט מדובר. ילדים קטנים למשל לא יתחברו לעלילת סרטי מבוגרים, ולהיפך.

מסתורין ומתח

חדרי בריחה זאת חוויה המשלבת הרבה מסתורין ומתח. מרגע שעברתם את התדריך ונכנסתם לחדר המעוצב, אתם זוכים להרגיש כמו דמות במשחק מחשב או בסרט דרמה ומתח. אתם נמצאים בתחושה של אי ידיעה, איך תיחלצו מהחדר והאם בכלל תצליחו לעשות זאת. הזמן הקצוב שדוחק בכם בוודאי מוסיף לאדרנלין שזורם בגופכם. יש הרבה אנשים שמתמכרים לקונספט של חדרי בריחה, בגלל המסתורין והמתח האלה.

חדר בריחה: פעילות שאף פעם לא ממצאה את עצמה

חדרי בריחה זאת פעילו שאף פעם לא נמאס ממנה. מדובר על מגוון רחב של חדרי בריחה, שכל אחד מהם שונה מהשני מכל בחינה אפשרית, למעט המטרה שנשארת לצאת מהחדר. חוץ מזה, סיפור הרקע, התפאורה, דרכי החשיבה הנדרשות בכל חדר וכדומה, כל המרכיבים האלה משתנים. בנוסף, חדר הבריחה תמיד ישאיר טעם של עוד. בין אם הצלחתם במשימה ובין אם לא, שיחקתם רק במשך שעה. זה הזמן האידיאלי, לא קצר מדי, אבל לא גורם למשחק להימאס עליכם.

דצמבר 27, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים