GoldBiz אינדקס עסקים

אילו מסעדות מחכות לכם ברמת החייל?

0

אני בטוח שביקרתם בשכונת רמת החייל לפחות פעם אחת או פעמיים בחייכם. אולי אתם עובדים שם, אולי באתם למופע או לראות שם סרט, אולי סתם הייתם בסביבה. אנחנו יודעים המון על שינקין, על שכונת נווה צדק, על פלורנטין, על לוינסקי, על צהלה או רמת אביב ג' אך משום מה יודעים פחות על רמת החייל.

בכתבה הבאה נסקור סוגי מסעדות ברמת החייל, שכונה שנמצאת בתאוצת התפתחות מכל הבחינות. אבל רגע לפני שנתחיל לסקור סוגי מסעדות ברמת החייל בואו נכיר קצת את האזור, את השכונה, את ההיסטוריה ואת ההווה שלה, בקצרה.

רמת החייל מאז ועד היום:

שכונת רמת החייל נוסדה בתום מלחמת השחרור. הרעיון שהוליד את הקמתה היה לבנות מתחם מגורים למשוחררי צה"ל וכן עבור נכי צה"ל. בראשית ימיה של השכונה היא הייתה שייכת לשטח המוניציפאלי של רמת גן והיא זו שפיתחה את התשתיות שלה, אך זמן מה לאחר קום המדינה סופחה רמת החייל לשטחה המוניציפלי של תל אביב ומאז היא חלק אינטגרלי ממנה. רמת החייל ידעה עליות ומורדות רבות. היא סבלה מהזנחה ומהעדר שירותים קהילתיים ואזרחיים אך עם הזמן ועם הכוח הלוחם שגר בה היא החלה להתפתח, לצמוח ולשגשג. היום רמת החייל מהווה מרכז עסקי, כלכלי ותעסוקתי, וכן מרכז תרבות ופנאי, היא תוססת ושוקקת חיים.

סוגי מסעדות ברמת החייל:

הרנסנס של רמת החייל הביא לכך שעשרות חברות היי טק פתחו את המרכז שלהן בשכונה ועד מהרה הפכה רמת החייל לאזור נחשק ומבוקש על ידי בעלי מסעדות השואפים להקים את המסעדה שלהם בה.  נכון להיום יש מגוון מסעדות ברמת החייל, אלו הסוגים העיקריים:

מסעדות בריאות. צעירים רבים עובדים באזור רמת החייל בענף ההיי טק והצעירים של היום הם לא הצעירים של אתמול. לצעירים של ימינו יש תפיסת עולם מגובשת אודות בריאות ואורח חיים נכון ובעלי מסעדות זיהו את האוכלוסייה הזו ופתחו מסעדות בריאות בשכונה. מסעדות אלו מספקות לעובדים הצעירים שמגיעים אליהן תפריט מאוזן, בריא ואיכותי שמטעין אותם באנרגיות חדשות המאפשרות להם לחזור ולהמשיך את יום העבודה הארוך.

מסעדות פועלים. מסעדות הפועלים חוזרות ובגדול, והן כבשו גם את רמת החייל. מסעדות הפועלים פועלות בעיקר בשעות הבוקר והצהריים המאוחרים ולאחר מכן נסגרות – כי הן מתאימות את עצמן לשעות העבודה של "הפועלים". מסעדות אלו הן אמנם פשוטות אך הן מציעות תפריט עשיר, אווירה קיבוצית-שיתופית וגם מחירים נוחים.

מסעדות צמחוניות. גם מסעדות צמחוניות ממתינות לכם בשכונת רמת החייל. אז אם אתם מעדיפים דווקא מנות צמחוניות תוכלו בקלות למצוא מסעדה צמחונית או מסעדות שמציעות מנות צמחוניות לצד מנות מן החי. תמצאו בשכונה מסעדות שמתייחסות ברצינות לקהילת הצמחונים ומספקות חוויה נעימה ומכבדת לבררנים שבינינו. הם לא יעקמו את הגבה ולא יגלגלו עיניים לנוכח בקשות "מיוחדות" וצפויה לכם חוויה נעימה וארוחה טעימה.

מסעדות ז'אנר. קראתי למסעדות שמתמחות במאכלים ממדינות שונות בעולם – מסעדות ז'אנר. ברמת החייל יש מגוון מסעדות שכאלו ביניהן מסעדות שמתמחות באוכל יפני, כאלו שמתמחות באוכל איטלקי, באוכל תאילנדי, אוכל של דיינר אמריקני וכמובן שממתינות לכם גם מסעדות עם אוכל מזרח תיכוני אותנטי.

שיהיה בתאבון, ואל תשכחו: בפעם הבאה שאתם מחפשים מסעדה טובה, חפשו אותה ברמת החייל.

מאי 11, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים