GoldBiz אינדקס עסקים

אינסטלטורים- סובלים מסתימות, איך תוכלו למנוע זאת?

0

אחת התקלות הנפוצות ביותר במערכת האינסטלציה היא סתימות בצנרת הבית. המים לא יורדים, צינור הניקוז סתום, המים באסלה נשארים והריח נורא. ברוב הפעמים נזדקק לעזרתו של איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון כדי לפתוח את הסתימות ולהחזיר את הצנרת לתפקוד, אך אם נקפיד על כמה כללים בסיסיים נוכל להימנע מסתימות.

שישה כללים שימנעו סתימת בבית

סתימות אינן מתרחשות כך סתם. בדרך כלל דיירי הבית גורמים ליצירתן. מתחת לכל כיור יש כוס לצבירת הלכלוך. כדי למנוע הצטברות לכלוך וסתימות חשוב לפתוח אחת למספר חודשים את הכוס, לרוקן אותה מהלכלוך, לנקות אותה ולהבריג אותה למקומה בחזרה.

פומפה היא הכלי החשוב ביותר במלחמה למניעת סתימות. בכל פעם שאתם מרגישים כי המים בכיור קצת עומדים ואינם מתנקזים במהירות הרגילה, עשו שימוש בפומפה ופתחו את הסתימה, לפני שהיא תיהפך להיות סתימה גדולה ובעייתית.

סתימות באסלה נגרמות על ידי המשתמשים. עשו לכם כלל, אסלה אינה פח אשפה. אל תזרקו לתוכה דברים כמו מגבונים לחים, מוצרי היגיינה נשיים או גבריים, כל דבר שאינו מתכלה ובמיוחד חיתולים. זריקת חיתול לאסלה גורמת לתוצאה הרסנית, החיתול סופח נוזלים ותופח לממדי ענק וסותם את צינור הביוב.

התקינו מסנני מים לברזים שבהם אתם משתמשים יום יום. ההצטברות של האבנית במים גורמת לסתימות והמסנן יעצור חלק גדול מהאבנית.

בפתחי הניקוז הניחו רשתות סינון. הרשתות יצמצמו באפן משמעותי את האפשרות של הצטברות לכלוך בצנרת.

פעם בחודש, הרתיחו קומקום מים ושפכו את המים החמים אל פתח הכיור. המים החמים ימיסו את הלכלוך שהצטבר בדפנות הצנרת וימנעו סתימות.

מתי צריך להזמין אינסטלאטור?

כאשר ניסיתם הכול ולא הצלחתם, המים עומדים והסתימה לא נפתחת, הזמינו אינסטלאטור המומחה בפתיחת סתימות. באמצעות ציוד מקצועי יצליח האינסטלאטור לפתוח כל סתימה.

בתים צמודי קרקע ודירות בקומות הקרקע מאופיינים בריבוי סתימות. צינורות הביוב הטמונים במעבה האדמה רגישים לחדירת שורשים ולשברים מכאניים כתוצאה מתזוזות האדמה.

בכל מקרה של נזילות מומלץ להזמין אינסטלאטור מומחה באיתור נזילות ובעל ציוד מיוחד. לעתים יהיה קל מאוד לאתר את הנזילה בשל כתמי הרטיבות על הקירות, אך לעתים יידרש האינסטלאטור להפעיל ציוד מיוחד כדי לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה.

בכל מקרה שבו שאתם עורכים שיפוצים בבית, כדאי להתייעץ עם אינסטלור מומחה ולשמוע את חוות דעתו היכן למקם את הכיורים, המקלחות ועוד והיכן להעביר את קווי הצנרת המרכזיים בבית. כאשר אתם מבצעים את השיפוצים, האינסטלאטור יתקין את האסלות,  את הכיורים, המקלחונים ואת החיבורים למכשירים הביתיים כמו מכונת הכביסה, מייבש הכביסה ועוד.

ביקור האינסטלאטור אינו מסתיים בפתרון הבעיה שבגינה הזעקתם אותו. פעמים רבות יהיה עליו לבצע עבודות נלוות כדי להחזיר את המצב לקדמותו. אם למשל הייתם צריכים להרים בלטות או להוריד כמה אריחים מהקירות, בסיום הטיפול בתקלה האינסטלאטור ידאג לרצף מחדש או להדביק חיפויים חדשים לקירות.

מרץ 31, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים