GoldBiz אינדקס עסקים

אסטרל סיסייד – כל מה שרציתם במלון אחד

0

כולנו רוצים לצאת אל חופשת החלומות. כולנו רוצים לקחת פסק זמן מהחיים התובעניים והלחוצים שלנו ולהשקיע במה שחשוב לנו באמת – בזוגיות, במשפחה וכן גם בעצמנו. אז כיצד עושים זאת? ובכן, כיום אין צורך לטוס לחוץ לארץ על מנת להרגיש רגיעה מוחלטת, כיום פשוט ניתן לנסוע לעיר התיירותית ביותר בארץ, אילת ולנפוש במלון הנהדר אסטרל סיסייד.

אסטרל סיסייד – מלון מקסים, חופשה נהדרת.

אז מהו מלון אסטרל סיסייד? ובכן, מלון אסטרל סיסייד הוא מלון מחודש שבו ניתן למצוא כ- 96 חדרים. המלון ממוקם בחוף הצפוני של מפרץ אילת ונמצא מספר דקות הליכה מכל האטרקציות של העיר. המלון דוגל ביחס אישי ושירות אדיב ולכן ניתן ליהנות משירות נהדר של צוות המלון שידאג לרווחתכם האישית בכל עת ובכל נושא.

אסטרל סיסייד – סוגי חדרים.

  • סוויטה – מדובר על חדרים ברמה הגבוהה ביותר שיש ובהם יש חדר שינה מרווח עם מיטת KING SIZE, שתי פלאזמות, מיני בר, פינת ישיבה מעור, מרפסת גדולה אשר משקיפה אל עבר הנוף האילתי עוצר הנשימה, ערכת קפה, פינת איפור, טלפון, מייבש שיער וכספת.
  • חדר משפחה במלון אסטרל סיסייד- חדר המשפחה הוא חדר שמתאים לזוג עם שלושה ילדים. החדר כולל שני חדרי שינה מרווחים, שתי מיטות זוגיות (KING SIZE), שירותים, אמבטיה, מייבש שיער, מזגן, פלזמה, כספת, ערכת קפה ופינת איפור.
  • אסטרל סיסייד חדר סטנדרט – חדר זה מתאים ליחיד, זוג או זוג עם שני ילדים. החדר כולל: מיני בר, מרפסת, מיטת KING SIZE, כספת, פינת איפור, טלפון, פלזמה, שירותים, אמבטיה, מייבש שיער ועוד פינוקים נוספים.

מלון אסטרל סיסייד – אילו מתקנים ניתן למצוא במלון?

אז אילו מתקנים ניתן למצוא במלון אסטרל סיסייד? ובכן, ניתן למצוא מתקנים שונים ומגוונים, כמו למשל: חוף ים צמוד, בריכת שחייה (מסביב לבריכת השחייה ניתן למצוא מיטות שיזוף נוחות ומפנקות), לובי בר מפנק במלון, צוות בידור אשר מעניק פעילות לילדים ולמבוגרים, ריקודים והופעות בלובי.

כמו כן, שומרי המסורת שמתארחים במלון יוכלו ליהנות מבית כנסת שפתוח בכל ימות השנה. המלון נמצא מספר דקות הליכה מהטיילת ומקניון מול הים וכן גם משדה התעופה, מה שמאפשר למתארחים במלון לא להסתבך בהגעה אל המלון ולהתחיל את החופשה מיד עם הירידה מהמטוס.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים