GoldBiz אינדקס עסקים

בית דפוס במרכז

0

אנחנו רוצים להדפיס לעסק שלנו מדבקות, שלטים, פליירים, וכרטיסי ביקור. קיבלנו מספר הצעות מחיר מבתי דפוס שונים, והאמת שהלכנו קצת לאיבוד. אז איך בוחרים את בית הדפוס המושלם עבורנו?

הדפסת פריטים לעסק שלנו יכולה להיות עניין קצת רגיש. לרוב ההדפסה מתרחשת במסות גדולות, ובתקציב שיש לתת עליו את הדעת. מהסיבות האלה, אסור לנו לפספס והתוצאה צריכה להיות לא פחות ממושלמת.

הדפסה היא הפנים של העסק

הפליירים, הכרטיסי ביקור, השלטים, הם המפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלנו. כידוע אין שני לרושם ראשוני, והיינו רוצים שהרושם יהיה טוב. כרטיס ביקור או פלייר שהודפסו ברישול, יתנו רושם לא טוב על העסק. למשל, פלייר עם אותיות מרוחות, בפריסה לא נכונה, תמונה ברזולוציה נמוכה, צבעים מעורבבים וכן הלאה. עדיף להשקיע בהדפסה איכותית עוד מהתחלה, מאשר לנסות לחסוך. רוב בתי הדפוס מציעים הדפסה של פלייר אחד או שניים תחילה, על מנת לקבל תצוגה מקדימה. כך נוכל לבצע תיקונים או הערות במידת הצורך.

חבילת הדפסה

לפני שאתם בוחרים בית דפוס, בצעו סקר שוק. בקשו הצעת מחיר ממספר מקומות שונים, על מנת לבצע השוואה. השוו בין המחירים השונים, וגם ביו החבילות השונות. נסו להדפיס מספר פריטים באותו הזמן, על מנת לקבל הצעת מחיר משתלמת יותר. כאשר הנכם מדפיסים מספר פריטים במקביל, למשל כרטיסי ביקור, שלטים פנימיים, כיסוי קלסרים, מדבקות, מגנטים, תוכלו להגיע להצעת מחיר טובה יותר מאשר אם תדפיסו רק מדבקות למשל.

איכות החומרים

לפני שממהרים לסגור את ההזמנה, בדקו את החומרים שבית הדפוס משתמש בהם. שימו לב לנייר ההדפסה, סוגי הדיו וצבעיו, במידה ומדובר במגנט שימו לב שמדובר במגנט איכותי, במידה ומדובר במדבקה שימו לב לאיכות הדבק. בקשו לראות הדפסות קודמות של החברה על מנת לקבל מושג על טיב העבודה.

המלצה

אין כמו המלצה של חבר שאנחנו סומכים עליו. לעיתים חברים או קולגות ממליצים לנו על בית דפוס מסוים, וכך אנחנו סומכים על בית הדפוס.

אין כמו להגיע לבית הדפוס בידיעה שמדובר במקום מהימן ומקצועי. כך נוכל לישון בשקט, בידיעה שנקבל את התוצאות הטובות ביותר.

עיצוב ההדפסה

קיימים בתי דפוס שמציעים שירותי עיצוב. הכוונה לעריכה מקצועית של כרטיס הביקור או השלט על ידי מעצב. מאידך, קיימים בתי דפוס שדורשים שנגיע עם עיצוב מוכן, והם יהיו אמונים על ההדפסה בלבד. כמובן שגם את זה כדאי לבדוק בטרם ההדפסה.

אין חכם כבעל ניסיון

בתי דפוס מנוסים, ידעו לתת לנו טיפים להדפסה נכונה. למשל מגנט שיכול להיראות נפלא במחשב, יכול לצאת פחות טוב בהדפסה. בתי הדפוס ידעו להזהיר אותנו מצבעים בעייתיים, ויגידו לנו לשים לב שצבע אחד לא מתנגש עם הצבע שברקע. יש ערך מוסף רב לבית דפוס מנוסה, שהדפיס מספר רב של פריטים לאורך שנות ניסיון.

לסיכום

בחירת בית דפוס יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם קצת מאמץ, סבלנות והשקעה, תבחרו בבית הדפוס המשתלם ביותר עבורכם. נסו לאזן בין איכות למחיר, ואל תתפשרו על עבודות זולות. בסופו של דבר, ההדפסה היא הפנים של העסק. בהצלחה!

יולי 19, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים