GoldBiz אינדקס עסקים

קונדיטוריה ברמת גן

0

"בסוף רמת גן, יש מקום מיוחד, שבו אפשר להריח שוקולד"-  זהו כידוע, שיר הילדים המפורסם של יהודה אטלס- "ריח שוקולד".

אמנם, זהו שיר שנכתב בעבר על מפעלי שוקולד אחרים, אך כיום, ישנה קונדיטוריה אחת ברמת גן, אשר עונה בהחלט על  ההגדרה של השיר.  בקונדיטוריה המדוברת, תוכלו למצוא מגוון של שוקולדים עשירים ומיוחדים, אשר כמותם לא ניתן למצוא באף מקום אחר. אין ספק שאם אתם מחפשים את ריח ואת טעם השוקולד הטובים ביותר ברמת גן ובכלל, הכירו את מתוקלה מבית פיצלה- קונדיטוריה ברמת גן, אשר כאשר תכנסו אליה פעם אחת- פשוט תתאהבו.

מי אנחנו?

מתוקלה הינה קונדיטוריה ברמת גן, שהעומד בראשה הוא נמרוד שרייבר, אומן שוקולד וקונדיטור דגול, אשר הגיע אלינו היישר מניו יורק.  בקונדיטוריה שבה נמרוד עומד בראשה, תוכלו למצוא מאפים שונים מיוחדים וטעימים, עוגות עשירות, מרהיבות ומרשימות למראה ושלל קינוחים המורכבים משוקולדים איכותיים, קרמים עשירים ועוד. אין ספק שכל אחד מאתנו אוהב ליהנות מקינוחים עשירים, מעוגות איכותיות וממאפים טובים, אצלנו במתוקלה תוכלו למצוא את כל הדברים הללו ועוד. הקונדיטוריה שלנו תשמח להעניק לכם שרות עבור ימי הולדת, ארועים שונים, חגים, שבתות ועוד. בחגים, בין אם אתם מארחים ובין אתם מתארחים, וודאי תרצו להותיר רושם על האורחים שלכם או על המארחים שלכם, עוגה או קינוחים של מתוקלה הם ללא ספק הדרך להותיר את כולם פעורי פה לאחר שיראו את המוצר הנפלא ויטעמו מטעמו הנהדר. כמו כן, אצלנו ניתן להזמין דוכנים מתוקים אשר ישדרגו כל סוג של אירוע באשר הוא.  מתוקה היא קונדיטוריה ברמת גן, אשר לא ניתן למצוא עוד כמותה בעיר כולה. אז אם נכנסתם לרמת גן ומתחשק לכם משהו מתוק, או אם אתם גרים בסביבה ואתם חייבים מאפים, עוגות או קינוחים עבור כל אירוע באשר הוא כל שעליכם לעשות הוא להגיע אלינו, או להרים טלפון ולהתקשר ושליח יגיע עד פתח ביתכם עם כל מה שהזמנתם.

אין ספק שלאחר שתטעמו ממעשה ידינו תיווכחו לדעת שמתוקלה היא הקונדיטוריה ברמת גן אשר מציעה את המוצרים הטובים, האיכותיים, העשירים והטעימים ביותר. אז למה אתם מחכים? בואו להתרשם או הרימו טלפון 1-700-505-048 וגם אתם תוכלו ליהנות מהמגוון הרב אותו אנו מציעים במיוחד עבורכם.

יולי 17, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים