GoldBiz אינדקס עסקים

בתי דפוס – כל פתרונות הדפוס במקום אחד

0

בתי דפוס – מי לא זקוק לבתי דפוס?

עידן האינטרנט שינה הרבה בעולמנו, וגם את בתי הדפוס. בשנים האחרונות בתי הדפוס מתמקדים בשירותים רבים לבתי עסקים, קטנים וגם גדולים. טפסים, כרטיסי ביקור, מוצרים למיתוג וקידום עסקים, מעטפות, שלטים ועוד, הם חלק מהעבודה הרבה של בתי הדפוס.

 בתי  דפוס – מה להדפיס ואיפה?

בתי הדפוס מספקים מגוון גדול של שירותים ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.

בתי הדפוס הקטנים מתמחים בעבודות קטנות כמו למשל הדפסת כרטיסי ביקור, חשבוניות מס, טפסים משרדיים, מעטפות, הזמנות לאירועים מוצרים על הלוגו של בית העסק ועוד.

בתי דפוס גדולים יותר מספקים מגוון גדול יותר של עבודות. רובם מחזיקים אתרי אינטרנט שדרכם תוכלו לבחור את המוצר, את העיצוב ועוד. חלק קטן מבתי הדפוס הגדולים עוסקים בהעתקי שמש.

בתי דפוס להפקות נישה הם בתי דפוס המתמחים בתחום אחד כמו למשל הדפסת ספרים ועוד. הם לא יעסקו בדרך כלל בהפקת מוצרים נוספים.

 

 בתי דפוס, עסקים – מה הקשר?

בתי דפוס רבים ממלאים תפקיד חשוב בקידום המכירות. כמעט לכל בית עסק יש כרטיס ביקור או מוצרים ייחודים עם הלוגו של החברה.

בתי דפוס מדפיסים פלאיירים המהווים שיטת שיווק אטרקטיבית. על אף שיטות השיווק החדישות, עדיין שמור מקום של כבוד לפלאייר או לפרוספקט מושקע וצבעוני הבא לקדם מכירות או מטרות אחרות.

מוצרי דפוס משמשים פעמים רבות כמתנות ייחודיות שמעניקים בעלי עסקים, לפעמים גם אנשים פרטיים. כך למשל מחלקים עסקים רבים לוחות שנה ממותגים. לוח שנה עם תמונות של נכדים או אגדה לפסח המשולבת בתמונות משפחתיות יהוו מתנה אישית ומרגשת לסבא וסבתא או לכל בן משפחה אחר.

בתי דפוס עוסקים בעיצוב שלטים. מטרת השלט היא למשוך לקוחות ולגרום להם להיכנס אל בית העסק, או להציב את השלט בחוצות ולפרסם ולמתג מוצרים ועסקים.

 

עיצוב שלטים – איך לעצב שלט מוצלח?

עומס מידע הוא אחד הבעיות של העידן המודרני וגם של עיצוב השלטים. כאשר מעצבים שלטים יש למקד את המידע ולצמצם אותו עד כמה שאפשר. את המידע יש לפרסם על גבי השלט בגופנים גדולים וברורים כדי למשוך את העין. חשוב לדעת כי זמן החשיפה לשלטים הוא מינימאלי, כמה שניות בלבד. רק שלט שיעוצב בדרך מאירת עיניים ומושכת ישיג את התוצאות במבוקשות.

שלטים נקיים, ללא עומס של מילים ותמונות ימשכו את העין הרבה יותר מאשר שלטים עם גופנים מעוצבים, אך לא תמיד ברורים, ועמוסים. כאשר אתם מעצבים שלט לבית העסק או לכל מקום רצוי להתייעץ עם מעצב שלטים מומחה בתחום. הוא ידע להתאים את גודל השלט, לבחור את הגוונים, את המיקום ועוד.

יש סוגים שונים של שלטים, יש שלטים לבתי עסקים, יש שלטי חוצות, יש שלטי הכוונה, יש שלטי הוראות ועוד.

 

אוקטובר 25, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים