GoldBiz אינדקס עסקים

דילים לברצלונה – חבילות נופש שונות

0

ברצלונה שוכנת בצפון מזרח ספרד סמוך לגבול צרפת, היא בירת הקהילה האוטונומית של קטלוניה והעיר השנייה בגודלה בספרד אחרי מדריד. ברצלונה מהווה מרכז כלכלי ותיירותי חשוב ומרכזי ביותר בספרד. עם למעלה משני מיליון תושבים בעיר עצמה וכארבעה מיליון תושבים כולל הפרברים, העיר מונה את הרוב הגדול של תושבי קטלוניה.
ברצלונה היא יעד תיירותי עיקרי ביותר, מזג האוויר הנוח יחסית לשאר ערי אירופה מושך אליו מבקרים ולעיר, מגיעים תיירים רבים במשך כל עונות השנה מכל קצוות העולם. בעיר ניתן ליהנות מיצירות אדריכלות מיוחדות ביותר, אתרים היסטוריים ועתיקים, פריטי אומנות, מופעי תרבות ופולקלור. מעבר לכל אלו העיר מציעה חיי לילה תוססים ומגוונים, בילוי ובידור, פנאי, וקולינריה.

סוגי דילים לברצלונה

בעקבות היותה יעד תיירותי נחשק בקרב כל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים, ניתן כיום למצוא דילים לברצלונה במחירים שונים ומגוונים. התיירות היא חלק מרכזי מפרנסת תושבי העיר ולכן התושבים מעודדים תיירות חוץ והעיר מסבירת פנים למבקרים. סוגי דילים לברצלונה משתנים בהתאם לחבילות הנופש השונות סוגי בתי המלון, סוגי הטיסות, טיסות סדירות או טיסות שכר. ישנם דילים לברצלונה שכוללים סיורים מודרכים בעיר או בפרבריה. בין השאר ניתן למצוא דילים לברצלונה שכוללים העברות משדה התעופה לעיר או דילים הכוללים השכרת רכב, כמו כן ניתן למצוא דילים לברצלונה הכוללים כניסות למופעים שונים כמו מופעי הפלמנקו המסורתיים של ספרד הופעות של זמרים או להקות בינלאומיות.

דילים של כדורגל בברצלונה

קשה להתייחס לעיר ברצלונה מבלי לחבר אותה עם כדורגל, קבוצת הכדורגל המפורסמת בארסה השוכנת בעיר מושכת אליה מעריצים וחובבי כדורגל רבים המגיעים מכל קצוות תבל כדי לצפות במשחקים באצטדיון הקמפ נואו היכול להכיל כ 120000 צופים. חברות תיירות רבות מציעות דילים לברצלונה הכוללים גם כרטיסים למשחקי הכדורגל המתקיימים באצטדיון הענק. דילים כאלו כוללים טיסות הלוך וחזור, הסדרי לינה בבתי מלון בעיר וכמובן כרטיסי כניסה למשחקים.

נופש בברצלונה

ברצלונה מציעה חווית נופש מושלמת, העיר משלבת בין הקלאסיות של ערי אירופה עם הרחובות הצרים והעתיקים, המוזיאונים, הארמונות, המונומנטים שמפגינים מורשת היסטורית עתיקה. לבין הבילוי בעיר מודרנית שוקקת חיים ותוססת עם פארקים מיוחדים, חנויות ורשתות אופנה, בתי מעצבים בעלי שם עולמי, בתי קפה ומסעדות גורמה המציעות חוויות קולינאריות נהדרות, מועדוני לילה בארים ופאבים צעירים ואופנתיים. ההתניידות בעיר היא פשוטה למדי ומתבצעת באמצעות הרכבת התחתית שפועלת בברצלונה ומחברת בין כל חלקי העיר כמו כן מופעלת מערכת אוטובוסים וחשמליות וכמובן מוניות. כל אלו הופכים את חווית הטיול והנופש בברצלונה לנוחה ונעימה יותר. שדה התעופה של העיר שוכן כ – 10 ק"מ דרומית מערבית לה ואליו מגיעות טיסות מכל העולם. חברת אל על מפעילה שתי טיסות סדירות לעיר מדי יום, כמו כן ישנם טיסות של חברות ארקיע וישראייר.

 

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים