GoldBiz אינדקס עסקים

הבאתם חתול חדש הביתה? רשימת ציוד מלאה לפניכם

0

בשעה טובה אימצתם חתול, נתתם לו שם והשמחה גדולה וכעת צריך להכין את סביבת המגורים או החצר לבואו ולהצטייד בכל הנחוץ לגידולו.
כדאי תמיד להתייעץ עם הוטרינר על מנת לקבל רשימת מצרכים המותאמת לחתול שלכם, אבל הנה גם צ'ק ליסט חשוב של פריטים שטוב להחזיק בבית עם חתול מארגז חול דרך מזון מותאם לחתולים ועד פתרונות לגירוד הציפורניים.

איך בוחרים אוכל לחתולים?

אין ספק שנושא האוכל חשוב מאוד, כי אתם רוצים להעניק לחתול שלכם את הטוב ביותר במיוחד אם הוא גור וזקוק לרכיבים תזונתיים חיוניים להתפתחות קוגניטיבית וגדילה. תחום המזון לחתולים נחלק לשני סוגים: אוכל יבש ואוכל רטוב, כאשר האוכל היבש הוא יומיומי, מגיע באריזות גדולות יחסית במחיר אטרקטיבי ביחס לתכולת האריזה ואוכל רטוב "מעדנים" בשימורים נחשב אוכל שמתאים יותר לאירועים מיוחדים, כשרוצים לפנק את החתול או במידה ויש בעיה רפואית שמצריכה אוכל רטוב. אוכל זה מרגע הפתיחה בעל תוקף קצר ולכן הוא נחשב יקר יותר בהשוואה לכמות שהוא מכיל. יש גם אוכל רפואי לחתולים הסובלים מבעיות בריאותיות או אלרגיות שונות וכן אפשר לבחור את המזון על פי קריטריונים כמו איכות, רכיבים וטעם בין אם מדובר מזון ללא דגנים או באוכל בטעמים שחתולים אוהבים כמו סלומון, הודו וברווז. אל תשכחו להוסיף כלי אוכל ושתייה לחתולים שתוכלו למקם בפינה קבועה בחלל בין אם מדובר במתקן האכלה אוטומטי או פשוט בקערת אוכל ושתייה מעוצבת.

הכל מתחיל בארגז ובחול

החתול שלכם בניגוד לכלב אינו יוצא לטייל ומשתמש לצרכיו בארגז חול. אפשר למצוא ארגזי חול במגוון גדלים וצורות וסגנונות והבחירה החשובה אף יותר קשורה לסוג החול בו תשתמשו כאשר קיימים מגוון סוגים של חול לחתולים. כמו למשל, חול המתגבש לאחר עשיית הצרכים ולא משאיר אבק או חול אנטי בקטריאלי שגם מנטל ריחות ופורמולות שניתן להשליך לאשפה או להוריד במים בשירותים. יש חול טבעי אקולוגי וחול קריסטל ללא ריחות לוואי וחשוב לברר עלות מול תועלת וכן שימוש נכון בחול על מנת שהוא באמת ישרת אתכם ואת החתול במיוחד אם ארגז החול בבית ולא מחוצה לו.

מגרדים את הציפורניים

לנו יש מספריים או קוצץ ציפורניים, אבל החתול שלנו אוהב להשחיז את ציפורניו ועשוי לנעוץ אותן ברהיטים היפים או פשוט לשרוט ולכן, כדאי לספק לו אלטרנטיבה חלופית במיוחד בעת תהליך האימון והאילוף כמו מעמד מגרדת ציפורניים. אלה מופיעים במגוון גרסאות עם משטחי גירוד או גלילים בשלל גדלים כך שהחתול יכול להתמתח ולחדד את ציפורניו בכיף בין אם בעת מנוחה או משחק ובדרך זו גם להסב לו הנאה וגם למנוע נזק מצטבר ברחבי הבית והרהיטים. שימו לב להבדלים בין הדגמים השונים ולמחירים.
אגב הנאה, אל תוותרו על צעצועים ומשחקים לחתול, כי גם לו מגיע ליהנות בשעות הפנאי. כדורי נשיכה, בובות פרווה וצעצועי עכבר נוצה. עולם המשחקים של החתולים עשיר באופציות.

שומרים על טיפוח והיגיינה

חתולים אוהבים לנקות את עצמם, אבל זה כאמור לא מספיק וצריך להעניק להם את תכשירי הטיפוח המותאמים לשיער חתולים. שמפו איכותי, משחה נגד כדורי שיער, מוצרי בישום שונים לחתול או לחול, מגבונים לניקוי העיניים ואפילו כפפה לצורך הברשת וניקוי שיער החתול. היוועצו עם הוטרינר גם בדבר ויטמינים ותוספי תזונה וכן בחירת מוצרי הדברה המתאימים לחתולים נגד קרציות ופרעושים, שיכולים לגרום להם סבל רב וגם לכם ובחרו מוצרים ממותגים מובילים ואיכותיים. 

ספטמבר 29, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים