GoldBiz אינדקס עסקים

הובלות בצפון – מתן שירות מתקדם

0

עוברים דירה? רילוקיישן משרדי בעבודה? עברו הימים בהם העמסתם את תכולת דירת הסטודנטים על גבי טנדר מושאל מהשותפים. חברות הובלות בימינו מציעות ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים ביטוח, שקט נפשי ועבודה איכותית. מהובלת מקרר יחיד, תכולת בית לזוג טרי או פירוק מפעלים וציוד כבד, ניתן למצוא חברת הובלות בצפון ושאר הארץ שתספק לכם שירות מקצועי ואמין.

מציאת חברת הובלה המתאימה לכם

מנועי החיפוש באינטרנט רוויים בחברות הובלות בצפון, בדרום ובמרכז. אז איך בעצם בוחרים את החברה המתאימה לכם? קודם כל חשוב להגדיר במה מדובר. האם במשלוח קטן עסקינן? בתכולת בית מלאה? ובאלו שירותים חשקה נפשכם? בהובלה פשוטה של ארגזים שארזתם בעצמכם או בחבילת הפינוק של אריזת ופירוק הבית עבורכם הכוללת גם את הקרטונים וחומרי הריפוד? חברות הובלות בצפון יציעו פיתרון לכל מקרה וכיס, רק צריך לדעת כיצד ומה לבחור.

כל משלוח לגופו

בכדי לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת, חברות הובלות בצפון ובכלל יבקשו מכם תיאור מדוייק של התכולה אותה אתם רוצים להעביר. מספר ארגזים, תכולתם, פירוט מכשירי החשמל והפריטים השבירים. תתבקשו ודאי לתת פירוט לגבי מיקומכם הנוכחי: קומה, מדרגות ורוחב הפתחים, וכדומה לגבי מקום היעד והמרחק אותה התכולה צריכה לעבור. צריך לוודא שחברת ההובלה כללה ביטוח הולם בהצעת המחיר. חשוב לספק לחברות ההובלה מידע מדוייק ככל האפשר על מנת לקבל את השירות המתאים לכם ביותר.

יום המעבר

כשנבחרה החברה וחבילת השירות הרצויה לכם, עוברים לשלב הבא. באם ארזתם לבד, יגיעו אליכם עובדי חברת ההובלות ויעמיסו את חפציכם למשאית. בכפוף להסכם השירות, יוחלט האם יפרקו את הרהיטים עבורכם או שתעשו זאת בעצמכם. באם בחרתם בשירותי האריזה הנוחים והחסכוניים בזמן, יגיעו עובדי החברה מוקדם עוד יותר או אף ביום הקודם להובלה בכדי לארוז את התכולה. חברת הובלות בצפון שהינה איכותית ואמינה תלווה את הלקוח לפני, בעת ולאחר ההובלה.

בעיות ואתגרים

לפעמים יכולה ההעברה להיות מאתגרת במיוחד. רחוב צפוף וללא חנייה, גרם מדרגות צר שלא יכול להכיל את הפסנתר של סבתא ושימוש במנוף במקומות גבוהים וקשים לגישה הם עניין שבשיגרה עבור חברת הובלות מקצועית. צוות מקצועי שכבר ראה הכל, ידע כיצד לפתור את הבעיות הנפוצות ולא יסתכן באילתורים על חשבונכם כשמתעוררות בעיות שאינן דבר שבשיגרה. חברות הובלות בצפון עם נסיון מקצועי יספקו לכם שירות אמין ויפצו אתכם גם במקרה של נזק לרכוש.

סוף דבר ומעבר

זו אינה משימה בלתי אפשרית לשכור את שירותיה של חברת הובלות בצפון שהינה אמינה ואיכותית, לחסוך בהוצאות ולזכות בשקט נפשי. תכנון מוקדם של המעבר, ספירת מלאי מדוייקת של התכולה ובחירת חבילת שירות המתאימה לכם יעזרו לכם לעבור את יום המעבר בקלות יחסית. עכשיו רק נותר לכם למצוא היכן ארזתם את פותחן הבקבוקים. בשעה טובה!

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים