GoldBiz אינדקס עסקים

הובלות קטנות – הרבה מעבר למעברי דירה

0

אנשים רבים בטוחים כי רק כאשר הם נמצאים בתהליך של מעבר דירה או בית הם יחפשו אחר חברת הובלות קטנות. ובכן, זה אכן נכון שרוב העבודה של חברות ההובלות הקטנות מבוססת על מעברי דירה מכל מיני סוגים אך יש עוד מצבים בהם אנו זקוקים לשירות הובלות מכל מיני סיבות כאלה ואחרות – עוברים משרד, מעניקים מתנה למישהו, תורמים מוצר או פריט וכדומה.

 

מהי הובלה קטנה?

הובלה קטנה כשמה כן היא – הובלה של כמות קטנה של פריטים, לרוב לא של תכולת דירה או בית שלמים. חברות הובלות קטנות מספקות שירות של הובלת פריטים גדולים, מסורבלים להעברה וכבדים כמו מקררים, תנורים, מכונות כביסה ועוד…

 

הובלה קטנה למי זה יכול להתאים?

הובלות קטנות יכולות להתאים למשל לסטודנטים הנמצאים בתחילת דרכם ובית הוריהם נמצא. אותם סטודנטים התקבלו למוסד אקדמאי כמו למשל אוניברסיטת חיפה, האוניברסיטה העברית או אוניברסיטת באר שבע ואין באפשרותם להישאר לגור בבית הוריהם בשל כמות הנסיעות הרבות, לכן הם עוברים לדירת סטודנטים לרוב עם שותף אחד או יותר ובה מעבירים את תקופת הלימודים. פעמים רבות אותם סטודנטים מקבלים מהוריהם, ממכרים או בני משפחה קרובים מיטה, ספה נפתחת, מקרר ו/או מכונת כביסה אותם אין הם יכולים להעביר בעצמם ואז הם פונים לחברת הובלות קטנות בבית ים.

 

איך מתמחרים את מחיר ההובלה הקטנה?

מחיר של הובלה קטנה נקבע על פי המרחק בין שתי הנקודות, על פי כמות הפריטים אותם אנו מעבירים, על פי מורכבות ההובלה (אין או יש מעלית), חניה ועוד.

 

מה היתרונות של הובלות קטנות על פני הובלות רגילות?

ראשית כל היתרון הבולט ביותר הוא המחיר. הובלות קטנות זולות משמעותית מהובלה רגילה משום שחברת ההובלה מבצעת את ההובלה לרוב עם רכב מסחרי ולא עם משאית מה שמוזיל את עלויות ההובלה בצורה ניכרת. יתרון נוסף הוא רמת הזמינות שכן ברוב המקרים כאשר מעוניינים בשירות של הובלה רגילה, יש לתאם את המעבר חודש עד חודשיים מראש, לעומת זאת הובלה קטנה ניתן לתאם ממש מהיום למחר.

 

באילו מצבים נוספים נזדקק לשירות הובלה קטנה?

אם למשל אתם צריכים להעביר מוצר, רהיט, מכשיר חשמל או פריט כבדים או מורכבים להעברה כמו למשל פסנתר, אקווריום, ארון בגדים, מזנון או ספרייה כדאי להיעזר בשירות הובלות מקצועי.

 

איך יודעים שמדובר בחברת הובלות מנוסה ומקצועית?

  1. על פי התהליך והשאלות אותם חברת ההובלות שואלת אתכם
  2. על פי המלצות מחברים ובני משפחה קרובים שהתנסו עם חברה זו
  3. חוזה מסודר ביניכם לבין חברת ההובלה
  4. הצעת מחיר הוגנת
  5. ביטוח על התכולה
  6. שירותים נוספים – חברות מקצועיות מספקות שירותי פירוק והרכבת רהיטים, שירותי אריזה וכדומה.
פברואר 21, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים