GoldBiz אינדקס עסקים

חברת שלמה ביל – הבית של הרכבים הישנים

0

יש לכם רכב ישן שכבר לא מתפקד כמו שצריך, נעצר באמצע הדרך, שוהה במוסך ועולה לכם ביוקר ומעל הכל – מסכן את חייכם? הגיע הזמן להיפרד ממנו ולהמשיך לרכב אחר, אמין ובטיחותי יותר. השאלה הנשאלת היא מה בעצם תעשו עם הרכב על מנת להרוויח כסף, לפחות מקדמה שתעזור לממן את רכישת הרכב הבא.

מפרקים את הרכב אצל שלמה ביל

כאן נכנס לתמונה שירות גריטת ופירוק רכבים ישנים של חברת שלמה ביל. במקום שתפרסמו את הרכב בלוחות ותמתינו תקופה ארוכה לקונים או תנהלו מו"מ קשוח ומתיש סביב תו המחיר, תוכלו למכור את הרכב לצרכי פירוק לחברת שלמה ביל המתמחה בפירוק רכבים.
תהליך הפירוק המדומה לסוג של השתלת רכבים הוא למעשה פירוק הרכב וחילוץ של חלקי חילוף חיוניים לטובת הרכבתם על ידי מכונאים ברכבים אחרים. הרכב שלכם אולי ישן, אבל תמיד אפשר להשתמש בחלקים שונים וגם בחומר הגלם היקר כדי "להציל" רכבים אחרים וכן להשתמש בהם לצרכים שונים בתעשייה.
שלמה ביל מעניק לכם את האפשרות לבצע גריטת רכבים ולקבל על כך תמורה הוגנת על פי סוג הרכב, שנת ייצור, מצב ותחזוקה – כל אחד ורכבו. אפשר לקבל את הכסף בדרך המועדפת עליכם ומעבר לכל, להשתחרר מהעול של החזקת רכב ישן שכבר אין בו שימוש. בעבר היתה למדינה תוכנית גריטה שאינה רלבנטית כרגע לבעלי רכב סטנדרטי ובנגוד לתוכנית הגריטה הממשלתית, במכירת רכב לפירוק לשלמה ביל לא צריך לעמוד בקריטריונים מקדימים על מנת להתקבל לתוכנית הפירוק וגם לא כל הקודם זוכה – ניתן למכור כל סוג של רכב. אפשר ליצור קשר עם שלמה ביל ולקבל הצעת מחיר על פי המאפיינים של הרכב והצוות המקצועי של שלמה ביל גם יכוון וידריך אתכם בכל הנוגע לתהליך הורדת רכב מהכביש כמו פנייה למשרד הרישוי לצורך מילוי טופס של הורדת רכב מהכביש לצמיתות.
אילו רכבים מהווים מועמדים לתהליך הפירוק? לרוב מדובר ברכבים שעברו תאונה או רכבים ישנים מאוד, מאלה שמעלים אבק בחנייה וצוברים דוחות, רכבים בעלי ערך נמוך ללא ביקוש בשוק ורכבים מסחריים או תפעוליים פגומים ותמיד כדאי לבדוק האם שווה למכור את הרכב לפירוק במקום להתעסק בתהליך יד שנייה במכירתו לאדם פרטי. כמו כן, שירותי פירוק רכבים רלבנטיים בלי קשר לאזור מגוריכם, כי ניתן לשלוח גרר על מנת להביא את הרכב למגרש ולחסוך להם הרבה מאוד זמן ואנרגיות.

שירותי דרך וגרירה

בשלמה ביל מציעים לכם גם שירותים נלווים לראש שקט. יתכן שחוויתם את הסיטואציה הבאה: שעת לילה מאוחרת והאוטו לא מניע, אתם במקום לא מוכר, עייפים ורוצים כבר להגיע הביתה, אבל הרכב לא משתף פעולה. מי יגיע לחלץ אתכם? חברת שירותי גרירה שמציעה גרירה מסביב לשעון מכל מקום. חברת שלמה ביל אתך בדרכים זמינה לכם בכל שעות היום ויכולה לספק לכם שירותי גרירה וחילוץ בין אם נתקעתם בכביש מהיר או בשטח ויש לכם רכב גדול ומאסיבי שדורש מיומנויות רבה וציוד מתאים.
החבה מספקת גם שירותי תיקון בדרך במידת האפשר כך שאם מדובר למשל בתיקון פנצ'ר או החלפת צמיג או אספקת רכב חלופי ותמיד טוב שיש מקום אמין ומקצועי שזמין לשירותכם מסביב לשעון ויכול לחלץ ולגרור את הרכב, כך שתוכלו לטפל ברכב בראש שקט או באמת לבחור כבר לשלוח אותו לפירוק במידה ומדובר ברכב ישן שאין סיבה להחזיק על הכביש. שמרו לעצמכם את הטלפון של שלמה ביל ברשימת אנשי הקשר בסלולרי כי אין לדעת מתי תזדקקו לו: 052-2250694.


אוקטובר 21, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים