GoldBiz אינדקס עסקים

יופי ואסתטיקה – סודות היופי

0

יופי ואסתטיקה –  מי לא רוצה להיות יפה?

עוד משחר האנושות כמהו האנשים ליופי ואסתטיקה. יופי ואסתטיקה הם כרטיסי הביקור שלנו, המראה הראשון יוצר את הרושם שישפיע למשך תקופת זמן ארוכה, גם אחרי שנכיר היטב את האדם העומד מולנו. בעידן המודרני, העידן שבו הכול רוצים להיראות יפים, צעירים ומושכים, היופי מסייע ליצירת קשרים חברתיים, קשרי עבודה, קידום בקריירה והצלחה בעסקים. יש דרכים שונות איך לייפות את הגוף ולשדרג את המראה ובניהם, איפור קבוע, קעקועים ופירסינג.

 

איפור קבוע, קעקועים, פירסינג – מושגים שכדאי להכיר

איפור קבוע זהו הליך קוסמטי הבא להדגיש איברים בפנים כמו גבות, עיניים ושפתיים. האיפור הקבוע נשאר עם כל אחד עשרים וארבע שעות ביממה, בשעות היום ובשעות הלילה. בשונה מאיפור רגיל, הוא אינו נוזל, אינו נמרח ומאפשר לכל אחד ואחת להיראות רעננים גם לאחר שעות רבות מתישות ומעייפות.

איפור קבוע מוצלח זו מלאכת אומנות. יש בו הרבה סודות וניואנסים שצריך לדעת כדי לבצע אותו בהצלחה. במהלך עבודת האיפור מוחדרת לעור כמות קטנה של פיגמנטים. כדי למנוע כאבים משתמשים בחומרים מרדימים ומרגיעים.

איפור קבוע זו דרך להדגיש מאפיינים ייחודים של הפנים ולקבע את הבעות הפנים. לעתים באמצעות האיפור אפשר לתקן פגמים במראה כמו למשל שפתיים צרות מדי או גבות דקות מדי. מומחה בתחום האיפור הקבוע ידע איך למלא את השפתיים, לעבות את הגבות ולתקן פגמים והבעות פנים.

פירסינג זוהי שיטה של החדרת תכשיטים למקומות שונים בגוף, בדרך כלל לטבור, ללשון או לגבות העיניים. את התכשיט מחדירים על ידי יצירת חור שדרכו משחילים את התכשיט.

בשנים האחרונות הפירסינג הפך להיות טרנד עולמי שצבר תאוצה מהירה. צעירים רבים בכל העולם רואים בפירסינג את אחת הדרכים לשיפור ולשדרוג המראה של הגוף.

קעקועים על הגוף הם החדרת צבע לעור המבצעת באמצעות מחט דקה. הקעקועים מעטרים את הגוף במגוון עיצובים וצבעים. לפני שאתם בוחרים את סוג הקעקוע, רצוי לצייר על הגוף את הציור שבחרתם ולבדוק מול המראה האם אתם אוהבים אותו. חשוב לדעת כי קעקועים אפשר להסיר רק באמצעות ניתוח כירורגי או באמצעות קרן לייזר.

 

יופי ואסתטיקה – איך לבחור את המכון הטוב ביותר

כאשר אתם מחפשים מקעקעים או קוסמטיקאיות מומחיות בתחום האיפור הקבע חשוב לבדוק האם הם בעלי רישיון ממשרד הבריאות.

כדאי לבדוק את הציוד שבו משתמשים במכון היופי. יש מכוני יופי רבים שעובדים עם ציוד מיושן ומכשור לא סטרילי. בכל איפור קבוע, החדרת פירסינג או קעקועים יש חשש לזיהומים העלולים לגרום לנזקים גופניים בלתי הפיכים.

כאשר אתם בוחרים מכון יופי ואסתטיקה, קוסמטיקאית או מקעקעים חשוב לבחור בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים. כדאי לערוך סקר שווקים, לבקש המלצות מחברים ועוד לפני שבוחרים את מכון היופי. חשוב גם לבחור אנשים נעימים ומאירי פנים כדי להעביר את שעות הטיפול בנעימים ובהנאה.

אוקטובר 25, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים