GoldBiz אינדקס עסקים

כיצד להתאים את הכסא אוכל לתינוק?

0

כסא האוכל מהווה את אחד המוצרים ההכרחיים ביותר בשגרת חייו של התינוק. עם זאת בשוק קיימים כסאות מסוגים שונים מה שעשוי להקשות על ההורים לבחור נכון. אין בוחרים כסא אוכל לתינוק ועל מה יש לשים דגש? לפניכם המדריך המלא ושלל טיפים מועילים.

התינוק שלכם החל לשבת באופן עצמאי ועכשיו זה בדיוק הזמן לצרף אותו אל השולחן על מנת שיוכל לאכול עם שאר בני המשפחה. כדי לעשות זאת הוא זקוק לכסא אוכל לתינוק, שכן הוא אינו בגובה המתאים לשבת בכסא רגיל. בבואכם לרכוש כסא תגלו כי ישנו מבחר רחב של כיסאות מדגמים שונים, עם זאת, את כלל הדגמים ניתן לחלק לשני דגמים עיקריים:

הסוג הראשון – כסא נייד

כסא נייד קיים בשלל דגמים ועיצובים אשר כולם כאחד נועדו על מנת לספק פתרון לתינוק ולמשפחה בעת הארוחה. בין אם מדובר בבוסטר אותו ניתן לעגן לכל כסא רגיל ובין אם במנשא בד אותו מחברים לכסא, פתרון מסוג זה מתאים לשלל כיסאות וכשמו כן הוא: נייד, לכן ניתן לקחת אותו עמנו ממקום למקום ולעשות בו שימוש על פי הצורך.

הסוג השני – כסא גבוה

הכסא הגבוה גם הוא נחלק לשניים, כסא עם מגש אשר עומד באופן עצמאי וכסא גבוה ללא מגש בו התינוק אוכל ליד השולחן עם בני המשפחה האחרים. הבחירה כמובן נתונה לשיקול דעתכם והעדפתכם הפרטית. במידה ובחרתם בכסא עם מגש עליכם לוודא כי ניתן להסיר את המגש על מנת לשטוף אותו בקלות.

אז איך בוחרים?

ראשית ישנם כסאות אוכל אשר ניתן להטות אותם למצב שכיבה, יש לציין כי אלו מתאימים להאכלה מבקבוק בלבד והנם אסורים לשימוש כאשר התינוק עובר למאכלים מוצקים בשל החשש לחנק. לכן אלו יהיו פחות מתאימים לתינוקות מגיל שנה ואילך. כמו כן, כדי להגיע לבחירה נכונה יש להתייחס למשתנים הבאים:

  • יציבות – על הכסא להיות כמה שיותר יציב ולעמוד בכל תקני הבטיחות המחמירים. למרות שלא פעם חשוב לנו שעיצובו של הכסא ישתלב בעיצוב השולחן, יש לתת את הטון לנושא הבטיחות. על הכסא להציע פתרון בטיחותי על מנת למנוע התהפכות.
  • נוחות – המשתנה של הנוחות נחלק לשניים: נוחות הילד ונוחות התפעול. יש לוודא כי הכסא מתאים לגילו של הילד ושהכנסתו אל המושב תהיה כמה שיותר פשוטה ולא דורשת יותר מדי מאמצים. כמו כן חשוב שלתינוק יהיה כמה שיותר נוח לשבת, בסופו של דבר הוא אמור לשהות בכסא למשך הארוחה.
  • ניקיון – ככל שהילד גדול יותר, כך הוא פחות נוטה ללכלך. לילדים מגיל שנה יש לבחור בכסא אותו קל לנקות, מומלץ לבחור בכסא בעל עיצוב חלק שאינו כולל חריצים על מנת למנוע הצטברות של שאריות של מזון אותן קשה לאחר מכן להוציא.
  • גיל – לא כל כסא מתאים לכל גיל וכאשר התינוק קטן יותר חשוב לבחור לו כסא ולו רתמות בנוסף למחסום על מנת שלא ייפול. ילד גדול יותר יודע כבר לשבת באופן עצמאי ולכן רק מחסום בשילוב אבזמים יספיק.

בכל מקרה בו אתם מתקשים להחליט על כסא האוכל המתאים לילדכם באפשרותכם להתייעץ עם צוות החנות אשר יוכל להמליץ על כסא מתאים הן לצרכים שלכם והן לשלבי ההתפתחות השונים.

דצמבר 21, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים