GoldBiz אינדקס עסקים

לבית לגן ולמשרד – למלא את החלל

0

לבית לגן ולמשרד – רעיונות וטיפים שישדרגו כל חלל

כל אחד מעוניין להעניק יופי ואסתטיקה לבית לגן ולמשרד. אדריכלים ומעצבי פנים רבים העוסקים בתחום מחפשים חומרים מיוחדים ואביזרים ייחודיים. אחד הדרכים להעניק לבית לגן ולמשרד מראה יוקרתי הוא באמצעות שיש. יש סוגים שונים של שיש, אך כולם מעניקים לבית ולגינה מראה יוקרתי ומרשים.

לבית לגן ולמשרד – אין כמו השיש !!

עבודות שיש משדרגות כל בית, גינה וכל משרד. יצירת חיפויי קרקע בגינה ובניית משטחי ישיבה, בניית שביל ודרכי גישה בגינה יעניקו לכל גינה מראה מהודר ומרשים. כאשר משתמשים בשיש לגינה, חשוב לבחור אבן שיש חזקה, שיש שיעמוד בכל פגעי מזג האוויר, שמש, רוחות וגשמים, וייראה חדש ורענן גם לאחר שנים רבות.

יש אינספור עבודות שיש שישדרגו כל מראה של בית או דירה. השיש משמש אותנו למטבח, לחיפוי הרצפה, לחדרי הרחצה והשירותים. הוא פרקטי, קל לניקוי ובכל מקום הוא מעניק מראה מיוחד ומסוגנן.

כמו בכל אדריכלות נוף או עיצוב פנים עבודות שיש כוללות מגוון של סגנונות, זוויות עיצוב ואינספור אפשרויות. לעתים אפשר להשתמש במספר חתיכות גדולות של השיש ולהשקיע בחיתוך ובעיצוב שלהן, לעתים אפשר לשלב בין חומרים שונים כמו עץ, אבן ושיש וליצור מראה מיוחד ומקורי.

שיש למטבח הוא גולת הכותרת של כל מטבח. לא חשוב כמה שתשקיעו בארונות המטבח, בכלי האינסטלציה, את הטאצ' הסופי יעניק השיש. כאשר אתם בוחרים שיש למטבח חשוב להתייחס לסוג האבן ואיכותה. היום יש מבחר עשר של צבעי שיש, חלקם מקוריים מאוד וחלקם מקוריים פחות. זכרו כי מטבח לא מחליפים בכל שנה, לכן עדיף לבחור סגנון וצבעים קלאסיים שייראו יפה וחדשני גם לאחר מספר שנים.

שיש לספי חלונות הוא טרנד לוהט בעיצוב דירות ובתים. הוא משלב שני ציפורים במכה אחת. זה ים יפה וגם פרקטי. בבתים רבים בונים חלונות, גדולים או קטנים, עם ספי חלונות. ספי החלונות מושקעים משמשים מסגרת לחלון, מעניקים מראה עיצובי מיוחד ובלתי שגרתי והם יכולים לשמש כמדף להנחת חפצים דקורטיביים או צמחייה ירוקה שתוסיף נופך מיוחד לכל בית. שיש לספי חלונות יכול לבוא במגוון צבעים, תמיד תוכלו למצוא את הגוון ואת סוג השיש שיתאים לעיצוב הפנימי של הדירה.

מדרגות כבר מזמן לא משמשות רק למעבר בין הקומות. בעידן המודרני מדרגות הן פריט עיצובי המוסיף סגנון ייחודי לכל בית. מדרגות שיש מעניקות לכל בית מראה יוקרתי, קלאסי ומרשים. בניית מדרגות מעוצבות זו אמנות. את עיצוב המדרגות יש לשלב עם מעקה מסוגנן וביחד ליצור מראה מושלם.

לבית לגן ולמשרד – כמה רעיונות לשדרוג כל בית ומשרד

כדאי לצבוע את קירות הבית או המשרד בצבעים שונים. הם יעניקו אווירה חדשנית וצעירה לכל חלל.

אם החלטתם להשקיע בבית אך התקציב שלכם מצומצם, השקיעו במטבח. המטבח הוא מרכז הבית, אווירה נעימה במטבח תשפיע על כל הבית.

כדאי להוסיף אקססוריז. אם למשל יש לכם שיש בספי החלונות, שימו עליו צמחייה ירוקה או אביזרים דקורטיביים שיעניקו חן לכל חלל.

אוקטובר 25, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים