GoldBiz אינדקס עסקים

מגרשי מכוניות – הפתרון האידיאלי למכירה וקניית רכב

0

מגרשי מכוניות – הדרך הקצרה והיעילה למכירה או לקניית מכונית טובה

מכירת רכב באמצעות מגרשי מכוניות הולכת ומתעצמת בכל רחבי הארץ. בכל עיר כמעט אפשר למצוא מגרשי מכוניות הומי קונים ומוכרים. ממשאל קצר שנערך בקרב אנשים שמכרו או קנו מכוניות עלה כי אנשים רבים מעדיפים לרכוש מכונית במגרשי מכוניות ולא לכתת רגלים ולבזבז זמן יקר בין סוכנויות רכבים או בין אנשים פרטיים.

 

 כל הסיבות שישכנעו גם אתכם למכור או לקנות רכב במגרשי מכוניות

מגרשי מכוניות הם הפיתרון האידיאלי לכל מי שמחפש לקנות או למכור מכונית. המגרשים הם גדולים, מרווחים, נוחים לשימוש, מאובטחים ומבוטחים. לכל מגרש יש הסדרים עם חברת ביטוח למקרה שייגרם נזק לרכב שלכם או במקרה שהוא ייגנב.

מכירת רכב יד שנייה במגרש חוסכת זמן יקר. לא תצטרכו לשוחח כל יום עשרות שיחות סרק עם קונים פוטנציאליים, לתאר את מעלת הרכב, לענות על שאלות ולסיים את השיחה ללא עסקה. מכירת רכב יד שנייה במגרש מתבצעת על ידי אנשי מקצוע ואנשי שיווק מיומנים. הם ידעו איך לשווק את הרכב שלכם ולמי להציע אותו כדי להביא לסיום העסקה במהירות האפשרית.

מכירת רכב במגרשים חוסכת זמן יקר. כאן תוכלו לבצע שתי פעולות יחד. תוכלו להציג את הרכב הישן למכירה ובמקביל למצוא רכב חדש לקנייה. בעבר קנייה ומכירת רכב יד שנייה גזלה המון זמן, קודם היה צריך למצוא קונה לרכב הישן ורק אז להתפנות לקנייה. סוכנות רכב יד שנייה חוסכת זמן יקר.

קניית במכירת רכב במגרש אמין ומסודר מבטיחה כי תפלו בפח. אין לכם עסק עם מוכרים מזדמנים אשר היום הם כאן, אך מחר נעלמים. סוכנות רכב יד שנייה מעניקה אחריות על הרכבים שהיא מוכרת. אם יתגלו תקלות, הסוכנות תבצע את התיקונים במסגרת האחריות.

מגרשי מכוניות הם פתרון יעיל עבור טרייד אין רכבים. המגרשים הגדולים, המבחר העצום של הרכבים מכל הסוגים והגדלים מבטיחים כי כל אחד יוכל למצוא את מבוקשו במחיר הסביר ביותר ובתנאי תשלום נחים.

 מכירת רכב יד שנייה – אך קונים רכב בהצלחה?

לפני שאתם מחפשים רכב מיד שנייה ערכו סקר שווקים. בררו מהו הדגם ומהו סוג הרכב הדרוש לכם. רכב משפחתי, רכב מנהלים, רכב קטן נסיעות עירוניות ועוד. התאימו את שנת הרכב לתקציב שלכם. אחרי שתהיו ממוקדים בסוג הרכב, חפשו בסבלנות. סבלנות היא המפתח לקניית רכב מוצלח.

הימנעו מסוחרי רכב. אל תקנו רכב מסוחרים המתחזים כאנשים פרטיים. כך תימנעו מסכנה של קניית רכב משועבד או רכב שעבר תאונה ועוד. אם אין לכם סבלנות לחפש רכבים דרך אנשים פרטיים, כדאי מאוד להיעזר במגרשי מכוניות מומלצים, מגרשים שבהם תקבלו אחריות על כל רכב שקניתם.

ערכו לבד כמה בדיקות מקדימות. הרימו את הריפוד ובדקו האם יש סימני רטיבות, התניעו את האוטו ובדקו האם יוצא עשן כחול מהאגזוזים, זהו סימן לבעיה בשסתומים. הדקו את תקינות דוושת הגז, את המעצורים ואת המצמד. כדאי גם לערוך נסיעת מבחן. אחרי שהבדיקות שלכם, תקינות, אל תוותרו על בדיקת רכב במכון בדיקה מורשה.

אוקטובר 25, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים