GoldBiz אינדקס עסקים

מדרגות ברזל – בעיצוב בתים מודרני

0

השימוש באלמנטים מברזל בתהליך של עיצוב בתים מודרניים, עודנו חי ונושם. מעצבים מרחבי העולם מרבים לשלב מדרגות ברזל או מעקות מברזל בעיצוב של בתים גם בסגנון החדשני ביותר, ומסיבה זו עבודתם של הנפחים הקונבנציונאליים לכאורה מהדור הקודם אינה עומדת להיעלם מהעולם בתקופה הקרובה. אם כן, כיצד נוכל גם אנחנו להסתייע בשירותיהם של הנפחים ולשלב בביתנו בעיצוב אלמנטים מברזל, מדרגות ברזל, מעקות או כל אביזר עיצובי אחר העשוי עבודות ברזל? המשיכו לקרוא את המאמר שלפניכם בכדי ללמוד עוד על האופן שבו עבודות ברזל, יוכלו להעניק מראה שונה, ייחודי ומקורי לביתכם.

כיצד משלבים מדרגות ברזל בעיצוב הבית?

ובכן, תחילה כדאי כמובן לזכור כי שילוב של מדרגות ברזל בעיצוב בית הוא בראש ובראשונה פריט פונקציונאלי אשר נועד לסייע לגרים במבנה לעלות מקומה אחת אל הקומה שאחריה, על כן לא בכל בית ניתן לשלב מדרגות ברזל, אלא רק בבתים להם שתי קומות או יותר… יחד עם זאת, ניתן לשלב מדרגות ברזל גם לשימוש למעלה אל קומת גלריה, או כאשר ישנם מדפים עליונים בנויים אליהם ניתן להגיע רק באמצעות סולם, או כמון, באמצעות מדרגות ברזל. במקרים מסוג זה, ניתן רכוש מדרגות ברזל בהתאמה אישית המגיעות על גבי גלגלים, כך ניתן יהיה להזיז אותם אל האזור אליו יש לטפס בקלות רבה.

עם זאת, השימוש הנפוץ ביותר של מדרגות ברזל כאמור, הוא המעבר אל קומות עליונות והירידה מהן. לרוב, מדרגות ברזל המשרתות מטרה זו עשויות כמדרגות לולייניות, מה שמוביל רבים מהשוקלים את האפשרות של שילוב מדרגות ברזל בבתיהם לסגת מהרעיון, שכן המדרגות הלולייניות אינן מתאימות כאשר ישנן ילדים קטנים או מבוגרים. מאידך, ישנם עיצובים רבים ומגוונים של מדרגות ברזל המוצעים על ידי חברות העוסקות במתן שירותי עבודות ברזל או התקנה של פחי איסכורית, מהם ניתן לבחור ואשר אלו אינן מסוכנות כמו המדרגות הלולייניות, ומתאימות בפירוש לכל גיל, כמובן מהגיל בו ניתן לרדת ולעלות במדרגות בבטחה וללא ליווי מבוגר.

שימוש בפחי איסכורית לסגירת מרפסות

תחום נוסף הפועל לרווחת התושב בעת עיצוב הבית ומוצע על ידי ספקי עבודות ברזל, הוא התחום של סגירת מרפסות באמצעות פחי איסכורית. פחי איסכורית מתאימים לאקלים הישראלי ומספקים פתרון הולם יעיל ומהיר לביצוע סגירה של מרפסות. השילוב של ביצוע עבודות ברזל ליצירת קונסטרוקציית מעטפת אשר נועדה לסגור את המרפסת בבחינת היסודות, לבין האפשרות של סגירת חלקה העליון של הקונסטרוקציה באמצעות פחי איסכורית הוא מושלם, ואת כלל השירותים האלו תוכלו לקבל על ידי פנייה אל חברות העוסקות בתחום של עבודות ברזל, בהתקנה של מדרגות ברזל על סוגיהן, גדרות ברזל לשימושים פנימיים וחיצוניים, התקנה של פחי איסכורית וכיוצא בזה.

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים