GoldBiz אינדקס עסקים

מחפשים מתנה לחג והחנויות סגורות? חנות תכשיטים אונליין במיוחד בשבילכם

0

החג הגיע, אבל תקופת הקורונה המאתגרת והסגר לא אפשרו לנו לצאת לסיבוב שופינג בחנויות בעקבות התכשיט הנחשק. הבשורות המעודדות הן שיש אלטרנטיבה לקנייה פיזית וניתן בהחלט לרכוש אונליין תכשיטים מעוצבים אשר מהווים מתנת חג נפלאה.
מי לא אוהבת לקבל תכשיט מסוגנן מחברה מובילה שמעביר את המסר של מחשבה, אכפתיות ואהבה?
מתלבטים איזה תכשיט לבחור ואיך לבצע את הקנייה המקוונת בדרך הטובה ביותר כך שהתכשיט יגיע ליעד המבוקש? מדריך קצרצר להתנהלות נכונה בזירת התכשיטים האינטרנטית.

לבחור במותג

הרשת גדושה אתרים מפתים המציגים היצע מסחרר של תכשיטים במחירים אטרקטיביים עם מפרט טכני שעושה חשק לסלוק את כרטיס האשראי ולחכות לאריזה, אבל מי עומד מאחורי האתרים האלה? אם אתם חוששים לקנות ממוכר לא מוכר תוכלו פשוט לבחור במותג בינלאומי ידוע ומוביל בתחומו עם רשת חנויות פיזיות, כך שיש "גב" שעומד מאחורי האתר ומוניטין שאי אפשר להתווכח עמו בכל הנוגע לאיכות ואמינות מבחירת חומרי הגלם דרך עבודת הצורפות ועד השיבוץ האומנותי שעושה הבדל משמעותי בהשגת התוצאה המבוקשת. קנייה וירטואלית בראש שקט.

תכשיט במראה על-זמני

סצנת התכשיטים רוחשת טרנדים מתחלפים, אבל אם אתם לא בדיוק יודעים מהי המגמה האופנתית הרווחת שתתאים למי שמקבלת מכם את התכשיט לחג, תוכלו ללכת על הקלאסי והבטוח. תכשיטים ממותגים שעומדים במבחן הזמן. תכשיטי זהב או כסף סטרלינג ממתכות איכותיות בעלות עמידות גבוהה וניצוץ. מתחבטים בנוגע למידה המבוקשת של השרשרת או הצמיד? גם במקרה זה אפשר לבחור תכשיטים שיתאימו לכל אחת כמו צ'ארמס שניתנים לשדרוג של כל צמיד בסיס מבית היוצר של המותג או תליונים שאפשר לקשט עמם שרשראות שונות בלי קשר למידה, גודל וכדומה.

סמלים מיוחדים והבסט סלרס משפיעים

כמובן שאפשר להשקיע במחשבה לדוגמא בסמל או באלמנט מיוחד – לב שמביע אהבה, כוכב שמסמל משאלות כמוסות, פרחים שמשדרים צמיחה וססגוניות. ניתן לבחור צמידים, שרשראות או עגילים הנושאים דמות מועדפת כמו מסרטי וולט דיסני.
החליטו אם ללכת על סט של תכשיטים או לשלב במעין מיקס אנד מאץ' את התכשיטים הנבחרים – עגילים, טבעת, תליונים, שרשרת או שילוב בין סמלים כמו לב, פרפר ועוד.
אם ידוע לכם מה סגנון התכשיט המועדף על הגברת, תוכלו לבחור תכשיטים באותו קו סגנוני ואם לא – אפשר פשוט לנחש וללכת על רבי המכר והכוכבים המבוקשים בעולם התכשיטים. מראה מינימליסטי או עתיר מוטיבים, חוליות מיוחדות, הטבעות, שיבוצי זרקונים, רו'ז ועוד. שימו לב שיש אלמנטים שמשפיעים על המחיר הסופי כמו דרגת הקראט של תכשיט הזהב (ככל שהקרט גבוה יותר – כך התכשיט יקר יותר), גודל היהלום או האבן ועוד.

שופינג בהתאמה אישית

היתרונות של רכישה אינטרנטית הם רבים במיוחד בתקופת הסגר: אפשר להזמין בכל שעה ומכל מקום, מהספה או מחדר העבודה ולבצע סינון מדויק באתר על פי סוג התכשיט, מתכת, תקציב וכל אלמנט אחר שמשחק תפקיד ומשפיע על הרכישה. התייחסו גם למפרט הטכני של התכשיט כמו מתכת, סוג האבן, מידות וכן לתהליך הרכישה מאחריות דרך הזמנה מאובטחת, שובר החלפה, הוספת פתק, אריזת מתנה, סוג המשלוח ומה הצפי להגעתו. אפשר לעשות הפתעה ולהזמין את התכשיט ישירות לבית של מי שמקבלת את המתנה או אליכם ולהעניק אותה בטיימינג הנכון. אם אתם מתקשים בתהליך הבחירה, אפשר להיוועץ עם נציג וירטואלי או במענה הטלפוני ולקבל מידע רלבנטי, שיסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה ולסיים את תהליך הרכישה.

ספטמבר 29, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים