GoldBiz אינדקס עסקים

מלון צל הרים – חופשה חלומית בים המלח

0

מיליוני אנשים בעולם לא טועים: חופשה אמיתית היא חופשה בים המלח, ואם כבר ים המלח, אז רק מלון צל הרים שהוא אחד המלונות המפנקים ביותר, ושבהם השירות בהחלט הולם את המחיר. ים המלח ידוע בקסם שלו, שאין שני לו בעולם, ולא סתם אנשים מכל העולם באים לרחוץ בו וליהנות מהאווירה הקסומה ששוררת במקום, כי אין עוד מקום בעולם שעם כניסתך למים אתה פשוט נשכב לך וצף.
התמונה הידועה של אדם צף וקורא עיתון תוך כדי היא תמונה שאכן תוכלו להגשים בעצמכם אם תחליטו לבוא לים המלח לחופשה, וחופשתכם תהיה עוד יותר מהנה אם תבחרו את מלון צל הרים בתור הבית שלכם בים המלח. מלון צל הרים זהו מלון מקסים בים המלח, שיכול לתת לכם, כלקוחות, חוויה שלא תשכחו, וקרוב לוודאי כי תחזרו ליהנות ממנו גם בשנים הבאות.

מה מציע לכם המלון

מלון צל הרים בים המלח מציע הרבה מאוד דברים מעניינים ללקוחות שלו, כמו לדוגמא לובי מושקע ביותר, קפיטריה בר, ואת נופיו הקסומים של המקום הנמוך בעולם. מלון צל הרים מציע ללקוחות שבהם להשתכן בו, בין היתר, חבילת טיפולים מפנקת במיוחד, שיכולה לכלול למעשה את כל מה שהלקוח יבקש. חבילות הפינוק יכולות לכלול עיסויים מסוגים שונים וכמו כן עטיפות בוץ, והכל נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים מאוד בתחומם. הבוץ של ים המלח ידוע בכל העולם, והרבה מאוד מפעלים מתפרנסים בו, כך שכמובן גם מלון צל הרים יכול להציע למי שמגיע אליו את השימוש בו, וכמו כן, ישנה בריכה בשטח המלון שהמים בה הם מי ים המלח, והיא מחוממת ומקורה.

עלויות לינה במלון

לינה היא בדרך כלל אחד הדברים שעולים הכי הרבה כשיוצאים לחופשה, אך מלון צל הרים מציע, לעיתים, מבצעים שיקלו עליכם את ההוצאה, וכך תוכלו אף להחליט להישאר בים המלח הקסום עוד לילה. מלון צל הרים מציע חדרים בגדלים שונים, שכמובן משפיעים על המחירים, וכמו כן, קיימים הבדלים במחירים התלויים בתקופות שונות. אם תחליטו להגיע למלון בעונה של אחד החגים החשובים, כמו סוכות או ראש השנה, הרי שהמחירים יהיו מעט גבוהים יותר מאשר אם תגיעו בעונה שאין בה כל חג. בנוסף לכל אלה, חשוב מאוד לדעת כי לעיתים ישנן הגבלות על מספר הלילות שאפשר להזמין, כלומר לעיתים המינימום של ההזמנה הוא שני לילות לכל חדר. כמו ברוב המלונות בישראל, ובעולם כולו, ביצוע הזמנה דרך האינטרנט חוסך סכומים לא קטנים, כך שאם תכנסו לאתר האינטרנט של המלון, תוכלו לבצע את ההזמנה בקלות רבה, וגם כמובן, להתרשם מתמונות המלון. באתר האינטרנט של המלון תוכלו לעשות גם סיורים וירטואליים, וכך לקבל תמונה ברורה יותר על האזור שמקיף אותו ועל המלון עצמו.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים