GoldBiz אינדקס עסקים

מנעולן – כל הדברים מהם יש להימנע

0

המנעול נהרס ולא ניתן לפתוח את הדלת, הדלת נסגרה ואין מפלט אלא לקרוא למנעולן, הילד נתקע בתוך הרכב, התיק נגנב – מקרים אלו ועוד משאירים אותנו חסרי אונים ולעתים חוסר תשומת לב אף עלול לגרום לאסון. מהם אמצעי הזהירות שיסייעו לנו להימנע מכל אותם מצבים ואיך נוכל להתמודד עם סיטואציות שונות כאשר הן קורות בזמן אמת עד שהמנעולן שהזעקנו אכן מגיע – על כך במאמר הבא.

 

מנעולן מה תעשו כשהמפתח נשבר?

בבתים עם ילדים מאוד מומלץ להתקין מנעול צילינדר פרפר אותו בחלק הפנימי של הדלת. כך אנו מונעים את הצורך במפתח ואז הילדים שמתקשים להסתדר עם מפתח יוכלו לנעול את המנעול הפנימי כשהם נשארים לבד בבית. לא רק שמנעול כזה מונע שבירה של מפתחות ובמידה ונצטרך להזמין מנעולן התפעול בו יהיה יותר מהיר ופשוט, הוא גם מעלה את רמת הבטיחות שכן הרבה יותר קל לצאת מהבית במצב של שריפה ואין צורך לנעול את הדלת מבפנים.

 

מנעולן מה עושים כששוכחים את המפתח בתוך הבית?

לאנשים שכחנים, פתרון הפרפר מומלץ גם כן, זאת משום שמנעול זה מסייע להזכיר לנו כי עלינו לצאת מהבית עם מפתח. בנוסף, בכדי למנוע סיטואציה בה נזדקק לקרוא למנעולן, תמיד מומלץ להשאיר מפתח נוסף אצל אדם עליו אתם סומכים וגר יחסית קרוב אליכם. מנעולנים מוסמכים אינם ממליצים על השארת מטפחות מתחת לשטיח הכניסה או בארון החשמל שכן זה בדיוק המקומות שבהם גנבים מחפשים את המפתחות ואתם פשוט עושים להם את החיים להרבה יותר קלים.

 

נשארים לבד בבית? מה לא לעשות

יש המון מקרים עליהם מדווחים מנעולנים הפועלים באזור והסביבה שבהם אנשים ננעלים בתוך הבית בין אם הלכו לשירותים ולשונית הדלת נתפסה במשקוף או בין סוגר הביטחון סגור והמפתח בתוך המנעול מהצד הפנימי של הדלת. במקרים כאלה מאוד קשה לפרוץ את הדלת בלי לגרום לנזק לדלת ולצילינדר ולכן ההמלצה הינה לא לעשות שימוש בסוגרי ביטחון כשאתם לבד בבית ובטח שלא להשאיר את המפתח בחור של המנעול, כדי שבמקרה חירום למנעולן תהיה גישה לפריצה. בנוסף, תמיד מומלץ לקחת טלפון לחדרים כמו אמבטיה או שירותים או לחלופין להקפיד שלא לטרוק את הדלת כשאתם נמצאים לבד.

 

זכרו, שמירה על כללי בטיחות לצד מוצרים המעלים את רמת הביטחון שלנו תסייע למנוע מקרים אלו ותפחית את הסיכוי לפריצה של גנבים.

פברואר 13, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים