GoldBiz אינדקס עסקים

מסעדת סושי בבני ברק

0

כשמסעדה מציגה מצוינות בתפריטים ובמגוון שלה בכל ימות השנה זה אך טבעי שתרצה להקדם ולהציג את הגורמה הבא שלה – סושי כשר למהדרין. מסעדת טוקו יוקו שהביאה לבני ברק את המטבח האסייתי גאה להציג את הסושי הכשר למהדרין הראשונה בבני ברק, כך שכולם יכולים ליהנות ממנו כעת לכל טעם ובכל תקציב. מסעדת סושי בבני ברק היא הלהיט הנוכחי משום שרבים מודעים ליתרונותיו של המטבח היפאני ושואפים לאמץ אותו לתפריט היומי שלהם. כמו כן, אין להתכחש לכך שמדובר פשוט במטבח טעים שמתאים מאוד לחך הישראלי בכל השימוש הנבון והנכון שהוא עושה בחומרי גלם מקומיים כמו דגים וירקות.סושי-מגשי-מסיבה

מגשי סושי מגוונים

יש גם קומבינציות מגוונות שיכולות להסעיר את הדמיון ויש כל כך הרבה אפשרויות ססגוניות שזה ברור למה מסעדת סושי בבני ברק הופכת במהירת ללהיט של אנינים מקומיים. הנגירי והמאקי, הסשימי וטמפורה, הסלמון על כל צורות ההכנה שלו והטונה המגוונת בהגשה שלה, השמנת והירקות, האורז הטעים ודפי האצות הבריאים כל כך, כל אלה כבשו את הדמיון ומסעירים את המטבח המקומי באפשרויות שלהם. כל המטבח האסייתי על שלוחותיו השונות, ובעיקר היפאני, מוצאים את מקומם המכובד במסעדת טוקו ויוקו, מסעדת סושי בבני ברק שמקפידה על כשרות למהדרין מבלי להתפשר על טעם, על הכנה מדויקת ומקורית של טבחים אותנטיים. וכל זה מוגש לכם באהבה במחירים שפויים ואף בטייק אווי ומשלוחים באיסוף עצמי, לבחירתכם.

הסעדה באירועים

אם תרצו שגם נסעיד אתכם בסושי כשר באירועים פרטיים ועסקיים נשמח לספק מגשי סושי או עגלות מזון לכל מקום שבו תזדקקו לנו. כל הטוב הזה מהמטבח של מסעדת סושי בבני ברק יגיע אליכם וישדרג כל אירוע בזכות התפריט המשובח. חשבו על האפשרויות הנהדרות במגשי סושי שמוגשים לאורחים שלכם או כשאתם יושבים במסעדה עצמה. היתרון הגדול של סושי לאחר היותו בריא כל כך הוא גם העובדה שאפשר לאכול ממנו במשורה ולשמור על ספירת הקלוריות ועל המידה הנאותה. אתם יוצאים שבעים מהמזון המשובח ונהנים מהיתרונות התזונתיים המוכחים של המרכיבים של הסושי כל זה מוצע לכם במסעדת סושי בבני ברק.

בדרך לצפון? עוצרים לסושי אצל LIBI'S במושב הזורעים

יולי 17, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים