GoldBiz אינדקס עסקים

מרפאות כאב – אם גם לכם אין יותר כוח לסבול

0

מרפאות כאב הן התשובה לכל מי שסובל מכאבים כרוניים מתמשכים. בשנים האחרונות הטיפול בכאבים הפך להיות אחד מתחומי ההתמחות החשובים בעולם הרפואה ואינספור אנשים פונים למרפאות בבקשת עזרה. כאבים פוגעים באיכות החיים, הם פוגעים ביכולת התפקוד הגופני והנפשי ומשליכים לתחומים רבים כמו יחסים במשפחה, בעבודה ועלולים אף לפגוע בכושר ההשתכרות.

 למה חשוב לטפל בכאבים?

נוסף על אי הנוחות שגורמים הכאבים, הכאב, בדרך כלל, מתריע למוח על נזק שנעשה לגוף ועל בעיה רפואית קיומית. כאשר הכאב מלוה את האדם לאורך שנים, הוא הופך להיות כאב כרוני, ואז הוא כבר מוגדר כמחלה בפני עצמה.

כאשר נוצר נזק לרקמה, הכאב מודיע לאדם על הנזק שנוצר בגופו. לעתים מקבעים את האיבר הפגוע כדי שאי אפשר יהיה להזיז אותו. הקיבוע גורם להפרשה של חומרים מסוימים אשר מעודדים צמיחת רקמות חדשות ומשפרים את מחזור הדם. צמיחת הרקמות ושיפור מחזור הדם מרפאים באופן טבעי את הרקמות. כאשר הכאב חולף, זה הסימן כי האיבר הפגוע החלים, אך לעתים הכאב אינו חולף ואפילו מחמיר. במקרה זה נוצר תהליך דלקתי ממושך, צומחים עצבים חדשים אשר עלולים להעביר את תחושת הכאב לאיברים אחרים. כאשר הכאב עובר לאיברים אחרים, שלא ניזוקו, הכאב עצמו הוא המחלה.

ההגדרה של כאב כרוני היא כל כאב שנמשך מעל לשלושה חודשים למרות שניסו לטפל בו בשיטות שונות.

יש שיטות שונות לטיפול בכאבים כרוניים כמו תרופות, אלחוש מקומי, ביצוע חסימות עצביות, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, תרגול של מתיחות והרפיה ועוד.

ריפוי כאבים באמצעות גלי הלם

לא תמיד הרפואה הקונבנציונאלית יודעת לתת מענה לכאבים. הטוב ביותר הוא לשלב טיפול קונבנציונאלי עם טפולים טבעיים כמו הומופאטיה, טיפול בגלי הלם ועוד. גם אם לא תצליחו להיפטר לחלוטין מהכאבים, כל שיפור וכל הישג, אפילו קטן, יחזירו לכם בהדרגה את איכות החיים.

ריפוי כאבים באמצעות גלי הלם זו שיטת טיפול חדשה ויעילה. גלי ההלם הממוקדים אל מוקד הדלקת יוצרים שינויים מקומיים בגוף ומגייסים את כל מערכות הגוף לטפל בדלקת ולרפא אותה.

גלי הלם יעילים במיוחד בטיפול בדלקות כרוניות בגידים, בשרירים, בדורבן בעקב כף הרגל, בדלקות בפרק המרפק, בדלקות בברכיים, במפרקי הירך, בדלקות ברקמות הדקות באיברים שונים ועוד.

הטיפול בגלי הלם אינו טיפול חודרני ואינו כרוך באשפוז. בשלב הראשון יאתר הרופא את מקום הדלקת ויבנה תוכנית טיפול בהתאם לסוג הדלקת ולמיקומה. בזמן הטיפול יכול המטופל להרגיש כאב קל ותיתכן גם אדמומית קלה בעור, אך כבר לאחר מספר טיפולים הוא יחוש הקל .

גלי ההלם מגבירים את זרימת הדם למקום הדלקת ומעודדים צמיחת כלי דם חדשים. זרימת דם מוגברת מסייעת בריפוי הדלקת ואף מאיצה את הריפוי.

מספר הטיפולים תלוי בגילו של המטופל, בסוג הדלקת ובחומרת הנזק. חשוב לדעת כי לטיפול בגלי הלם אין תופעות לוואי.

אפריל 3, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים