GoldBiz אינדקס עסקים

מרפאות שיניים במעלות – על הטיפול והציוד

0

מרפאות שיניים במעלות מציעות מבחר גדול של טיפולים שמטרתם לתקן את הנזקים בשיניים ולבצע גם טיפולי שיניים אסתטיים ואורתודנטים. יש מרפאות העוסקות בטיפולי שיניים משמרים ויש מרפאות שיניים במעלות העוסקות בתחומים מורכבים וקשים יותר. מרפאות השיניים מעסיקות רופאים, כל רופא מומחה בתחומו.

מרפאות שיניים במעלות – על תחומי ההתמחויות הרבים

מרפאות שיניים במעלות העוסקות בטיפולים משמרים מבצעות בדיקות שיניים תקופתיות שמטרתן לשמור על בריאות השיניים ולמנוע טיפולי שיניים מורכבים הנובעים מהזנחת השיניים. הרופאים במרפאות מדריכים את המטופלים איך לשמור על ניקיון הפה ועל בריאות השיניים ואיך לצחצח נכון את השיניים. מרפאות רבות מעסיקות גם שיננית שתפקידה להסיר את האבנית המצטברת בשיניים.
מרפאות שיניים רבות עוסקות בטיפולי שיניים לילדים. אומנם שיני החלב מתחלפות, אך חשוב לטפל בהן. טיפול שיניים בשיני החלב יקבע את מצב השיניים בעתיד וימנע טיפולים רבים בעתיד בשיניים הקבועות.
מרפאות שיניים במעלות עוסקות בשיקום הפה. כתוצאה מהזדקנות או מתאונות עלולות השיניים להיפגע ולנשור. שיקום פה כולל השתלת שיניים, הרכבת גשרים או שיניים תותבות. הטיפול הפולארי כיום הוא השתלת שיניים, השיניים המושתלות מתפקדות כשיניים טבעיות, הן אינן מטרידות ואינן מציקות.
מרפאות שיניים במעלות עוסקות בטיפולים אסתטיים כמו הלבנת שיניים, ציפוי שיניים, כתרי שיניים ועוד. טיפולים אלו פופולאריים מאוד ומעניקים לכל פה חיוך זוהר ושיניים בריאות ויפות.

מרפאות שיניים בכרמיאל מצוידות בציוד טכנולוגי חדיש

מרפאות שיניים מצוידות בציוד חדיש ועדכני המאפשר בדיקה ואבחון מדויק של הבעיה שממנה סובל המטופל. כל מרפאה מצוידת בציוד רנטגן המאפשר לבצע צילומי שיניים. זהו ציוד חדיש המבצע את הצילום במספר שניות וחושף את המטופל לרמת קרינה נמוכה מאוד שאינה גורמת לנזקים לבריאות. התמונה מתקבלת מיד ומסייעת בידי הרופא להחליט על דרך הטיפול הטובה ביותר.
כאשר יש צורך בהשתלת שיניים משתמשים בטכנולוגיה של הדמיית שיניים. טכנולוגיה זו עוזרת לרופא להכין תוכנית מדויקת של השתלת שיניים.
מרפאות שיניים במעלות מצוידות בציוד נוסף כמו מיקרוסקופ ייעודי המשמש לטיפולי שורש ולניתוחים כירורגיים וציוד לשימוש בגז צחוק.

 

יולי 2, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים