GoldBiz אינדקס עסקים

סוכני ביטוח, סוגי ביטוח – המדריך המלא

0

סוכני ביטוח הם שליחים של חברות הביטוח הגדולות הפועלות בארץ. יש סוכני ביטוח המשווקים פוליסות ביטוח רק של חברה אחת ויש סוכנים המציעים פוליסות ביטוח  ממגוון חברות ומתאימים כל מוצר ללקוח. סוכן ביטוח אישי מלווה אותנו בתחומים רבים בחיים. הוא מציע ביטוחים שונים ובכל מקרה של תביעה הוא יטפל בלקוחות בצורה ישירה, הוא יהיה זמין תמיד ונגיש בכל שעה.

 מהם סוגי הביטוחים ולמה אנחנו צריכים אותם?

ביטוח חיים הוא פוליסת ביטוח המעניקה לנו כסוי במקרה של מוות או אובדן כושר ההשתכרות. חברת הביטוח שבה אתם מבוטחים תעביר לכם, או למוטבים שלכם, סכומי כסף שיעזרו להשתקם לאחר אירוע בלתי צפוי. יש סוגים שונים של ביטוח חיים, יש ביטוח חיים לתקופה קצובה ויש ביטוח חיים לכל החיים.

בחבילת ביטוח חיים אפשר לשלב מספר ביטוחים כמו ביטוח מנהלים, קרן פנסיה או ביטוח מיוחד למקרה של אובדן כושר העבודה.

ביטוח בריאות משלים את הביטוח הבריאותי של משרד הבריאות. לא כל התרופות נכללות בסל הבריאות. ניתוחים בחו"ל אינם מכוסים על ידי הביטוח של קופת החולים, ביקורים אצל רופא פרטי, בחירת הרופא המטפל ועוד. ביטוח בריאות חוסך זמן יקר, באמצעותו אפשר לדלג על המתנה ארוכה לרופא מומחה או לניתוח, גם אם הוא לא דחוף. כבר עכשיו כאשר אנחנו עדיין בריאים וצעירים כדאי לחשוב על העתיד, לעשות ביטוח בריאות ולהקדים תרופה למכה.

ביטוח רכב – כל יום צופן בחובו הפתעות, לעתים בלתי נעימות, במיוחד בכל מה שקשור לרכב. בכל מקרה של גניבה, של תאונת דרכים, של פגיעה ברכב אחר או בהולכי דרך, אתם צריכים לדעת כי אתם מוגנים, לפחות מבחינה כספית. סוכני ביטוח רבים מציעים סוגים שונים של פוליסות ביטוח לרכב, חשוב לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר. סוכן ביטוח מקצועי וישר ידע להנחות אתכם בבחירת פוליסת ביטוח לרכב המתאימה לכם ביותר.

ביטוח עסקים – כל עסק, עסק גדול או קיוסק שכונתי חייב ביטוח לעסקים. ביטוח עסקים מותאם לכל הסיכונים הטמונים בניהול עסק כמו ביטוח העובדים, ביטוח התכולה, ביטוח המבנה, ביטוח נגד גנבות ופריצות ועוד. סוכני ביטוח מציעים מגוון רחב של פוליסות ביטוח המתאימות לכל אחד, לעסקים קטנים, למשרדים, למפעלי תעשייה, לחנויות ועוד.

ביטוח רכוש ודירה – הדירה שלנו מלאה בחפצים יקרי ערך החל ממכשירי החשמל, תמונות יקרות, שטיחים, רהיטים ועוד. בכל מקרה של אובדן או גרימת נזק לרכוש, אם תהיו מבוטחים. סוכן הביטוח ידאג לפצות אתכם בהתאם לערך הרכוש שניזוק. חשוב לדעת כי יש מספר פריטים שאינם מבוטחים בתכולת הדירה כמו בעלי חיים, ניירות ערך ואגרות חוב, המחאות, תעודות, כתבי יד כלי נשק ועוד. אם תרצו לבטח אותם, תידרשו לרכוש פוליסת ביטוח מיוחדת.

אפריל 3, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים