GoldBiz אינדקס עסקים

ספא חמת גדר – יותר מסתם חופשה

0

איך אפשר לנסוע לצפון בעלי לקפץ לאתר המרחצאות הנפלא חמת גדר ולהעביר שם יום שלם של פינוק מושלם עבור כל המשפחה. גם ילדים, גם צעירים וגם מבוגרים נוהרים בהמוניהם אל האתר הזה מידי שנה על מנת ליהנות משפע האטרקציות שהוא מציע לכל המשפחה.

אין אדם כמעט במדינה שלא מכיר את חמת גדר ולא ביקר בה לפחות פעם אחת במשך חייו. בין אם מדובר על המרחצאות הנהדרות של האתר שהינן בעלי סגולות מרפא מיוחדות ובין אם מדובר על חוות התנינים הגדולה המכילה לא מעט זנים של תנינים לרבות כאלו הנמצאים כיום בסכנת הכחדה וכעת נמצאים בשיקום בחווה.

אין ספק כי חמת גדר זהו אחד האתרים האהובים במדינה כאשר מידי שנה פוקדים אותו מאות אלפי אנשים, במיוחד בתקופות החגים השונות. בשנים האחרונות עבר האתר שדרוג וכיום תוכלו בנוסף למרחצאות וחוות התנינים למצוא גם ספא וכמובן בית מלון למי שמעוניין לבלות יותר מיום אחד של כיף באתר.

אז מה כל כך מיוחד במרחצאות של חמת גדר?

למרחצאות בחמת גדר זורמים כל הזמן מים מארבע מעיינות. המים הזורמים מהמעיינות עשירים במינרלים והם זורמים מעומק של 2 קילומטרים מתוך האדמה. יצוין כי המים חמים עקב כך מהם שהופך את החוויה במרחצאות לעוד יותר נעימה וטובה, כך שגם בימי החורף הקרים ניתן להגיע לאתר.

יצוין, כי רעיון המרחצאות באתר אינו חדש יחסית, שכן כבר בתקופה הרומאית השתמשו במים מהמעיינות השונים בסביבה כמעיינות מרפא עבור אנשים עם מחלות עור שונות. חמת גדר עצמה הייתה פרוור של העיר ההלניסטית גדר וניתן למצוא כיום שרידים של העיר הרומאית גדר מעבר לגבול בירדן.

פרט למרחצאות, מה מיוחד בחוות התנינים של חמת גדר?

בחוות התנינים בחמת גדר תוכלו למצוא מינים רבים של תנינים החיים בחווה מסודרת. החווה עצמה הוקמה בשנת 1981 וכיום חיים בה מאות תנינים מזנים שונים לרבות תנינים הנמצאים בסכנת הכחדה כפי שצוין. למי שחושש מכך התנינים נמצאים במרחק בטוח יחסית במקום מגודר כך שבהחלט אין מה לחשוש.

מה עוד מציעה חמת גדר?

בחמת גדר תוכלו למצוא גם ספא מושלם בו יש מגוון טיפולים כיום. בין אם זה מסאז' שוודי, עם אבנים חמות, עיסוי רגליים וכדומה. לאחר הטיפול תוכלו כמובן ליהנות מסאונה, חדר מנוחה וכן ליהנות ממעיינות חמים בתוך הספא עצמו. אין יותר מרגיע מאשר לקבל טיפול ולאחר מכן להיכנס למעיינות.

בנוסף בחמת גדר גם בריכות רגילות להנאת המבקרים. אם הילדים שלכם לא ממש יאהבו את הבריכות החמות תוכלו לתת להם ליהנות מהבריכות הרגילות. כמו כן יש גם מגלשת מים, שאותה כמובן שאין מצב שהילדים וגם המבוגרים לא יאהבו. כך שיש בהחלט מה לעשות בחמת גדר.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים