GoldBiz אינדקס עסקים

סריקת תמונות – לבד או במעבדה? יתרונות וחסרונות

0

לכולנו יש בבית אינספור תמונות שצולמו ופותחו לפני שנים רבות. תמונות מהילדות שלנו בקיבוץ או במושב, תמונות עם חברים, תמונות מהצבא מהתקופה שרק הקמנו את המדינה, תמונות מהחתונה, תמונות של הילדים, של הנכדים… כן פעם לא היינו יכולים ללחוץ על כפתור ולקבל את התמונה על מסך תוך שנייה אחת בלבד, היינו מצלמים, מפתחים ומה שהיה יוצא היינו מרוצים. זה גם היופי של אותן תמונות אך לצערנו עם הזמן הן מתבלות, מאבדות מהצבע שלהן ואחת הדרכים לשמר אותן ולהפוך אותן לנצחיות, לאינספויות ובמקביל להשוויץ בהן ללא הרף היא פשוט לבצע סריקה שלהן. אז יש כל מיני דרכים לעשות זאת, הנה כמה מהן…

לפני שאתם בוחרים את הדרך הטובה ביותר עבורכם חשוב שתשאלו את עצמכם – מה הצורך שלכם מאותן תמונות: האם אתם רק רוצים שהן יישמרו להן לנצח, האם אתם מתכננים להפיק מהן מצגת לקראת אירוע מרגש, האם ברצונכם לפתח אותן וליצור מהן אלבום דיגיטלי? רק אחרי שתבינו בדיוק מה בא לכם לעשות עם התמונות תוכלו באמת לבחור את הדרך הטובה ביותר לסרוק אותן.

 

סריקת תמונות בבית באמצעות סורק ביתי

אחד הדברים הכי חשובים בסריקת תמונות הוא הרזולוציה שלהן. סורק ביתי פשוט יסרוק את התמונות בצורה איטית יחסית מה שייצור לנו בסופו של דבר קובץ בנפח של מאות מגה בייט. אנו מוגבלים מבחינת הרזולוציה אליה אנו יכולים להגיע אך

כן יכולים לשלוט בה וזה כמובן יתרון. יתרון נוסף הוא שאנו גם חוסכים כסף, אך אם הרעיון אחר כך לפתח את התמונות בלייב, כנראה שזה לא הפתרון הטוב ביותר. זה ייקח לכם המון זמן.

 

סריקת תמונות בבית באמצעות אפליקציה

כאן תהליך הסריקה קצת יותר מהיר כי הוא מתבצע כאן ועכשיו ואין צורך להתעסק יותר מדי עם תוכנת הסריקה. הבעיה היא שאם אתם צריכים לסרוק כמות גדולה של תמונות פקטור הזמן חייב להילקח בחשבון. כמובן שאם את בחופשת לידה זו יכולה להיות אחלה של התעסקות להעביר איתה הזמן אך אם אתם רוצים לתקתק עניינים עדיף להעביר את העבודה למעבדה מקצועית.

 

סריקת תמונות במעבדה

כמובן שהמכשור, הניסיון והמקצועיות עושים את ההבדל. אולי התהליך ידרוש מכם להשקיע כמה מאות שקלים אך בגדול סריקת תמונות ישנות במעבדה תספק לכם ברוב המקרים את התוצר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

 

לשירותי סריקת תמונות לחצו כאן למעבר לאתר של חברת פיקס פיקסל

ינואר 25, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים