GoldBiz אינדקס עסקים

עבודות שיש – כי שיש זה לא מה שחשבתם

0

בשנים האחרונות חדרו לשוק העיצוב חומרים חדשים כמו פרקט, עץ, חיפוי זכוכית ואפילו פלטות מאלון מבוקע, ועל אף הכול, השיש עדיין מככב כמעט בכל בית בישראל. עבודות שיש הם שם כולל למגוון גדול של סוגי שיש ועבודות שיש, והם משמש למשטחי עבודה במטבח, לחיפוי רצפות וקירות, לספי חלונות ועוד. עבודות שיש הן לא רק פריט דקורטיבי מרשים, אלא גם פריט פונקציונאלי האמור לשמש לצרכים שונים. השיש מביא אתו יתרונות עיצוביים רבים, ולכן הוא פופולארי מאוד בבתים רבים.

איזה שיש לבחור ולמה?

אבן קיסר זהו שיש העשוי מקוורץ שעובד בתנאים מלאכותיים. אבן הקיסר מצטיינת בחוזק, בגמישות, היא עמידה נגד שריטות וכמעט אי אפשר לשרוט אותה בכלל. שיש אבן הקיסר מגיע בכל גודל ובכל צבע והוא מתאים במיוחד למטבחים יוקרתיים, מסוגננים המשדרים מראה לא סטנדרטי.

סיליסטון היא אבן סינטטית המגיעה אלינו מספרד. מראה הסיליסטון דומה לאבן הקיסר, אך הוא זול יותר. גם הסילסטון עמיד בפני שחיקה, חזק וגמיש. בתהליך הייצור של הסיליסטון מוחדר לשיש חומר אנטי בקטריאלי, ולכן הוא עמיד נגד בקטריות ווירוסים רבים המצויים בדרך כלל על משטחי עבודה. הוא אידיאלי למשטח עבודה ולשומרי כשרות.

שיש גרניט מופק מאבן טבעית ממשפחת אבני הבזלת. היא מצטיינת בעמידות והיא אינה נשחקת. היא אינה רגישה לחומצות ולחום ואינה סופגת נוזלים או כל לכלוך אחר.כל התכונות האלו ועוד הופכות את אבן הגרניט למשטחי עבודה אידיאלים ולחיפוי רצפות. אלפי אנשים יכולים לדרוך על משטחי השיש בלי שיישאר סימן או כתם ברצפה.

שיש חברון מגיע ממחצבות הרי חברון והוא בין סוגי השיש הנמכרים ביותר בישראל. מחירו זול יותר מאשר סוגים אחרים בשל עלויות השינוע הנמוכות. שיש חברון נוטה לספוח נוזלים וכתמים, ולכן רצוי כל חמש שנים לבצע ליטוש ולמרוח באופן קבוע סילר או חומר דומה שיגן עליו מפני הכתמים.

שיש קוריאן הוא שיש ייחודי למטבח. הוא יפה, מלא ברק ועמידות. הוא אינו נשבר, אינו נסדק, אינו סופח נוזלים ואטום מפני חדירת נוזלים. הוא מגיע במבחר צבעים וטקסטורות ומספק הנאה מושלמת לכל מי שאוהב לבלות שעות במטבח.

שיש רוסו הוא שיש מדהים ביופיו בעל צבעים נועזים ומרקם של גידים מיוחדים. הוא משמש לחיפוי מדרגות, לחיפוי פנים וחוץ, כשיש למטבח, לספי חלונות ועוד.

קרמה מרפיל מתאים במיוחד ליישום אריחים באמבטיות או במטבחים, במקומות בהם יש תשומת לב גבוהה לניקיון ולהיגיינה. האריחים הם בעלי צבעים עדינים ורכים כמו לבן, שמנת ובז'. אריחי קרמה מרפיל מתאימים גם לריצוף מסדרונות וחללים בבתי מגורים, במשרדים ובעסקים.

איכות השיש נמדדת לפי מספר גורמים הקשורים לשיש ולמפעל המייצר אותו. בכל פעם שאתם מזמינים עבודות שיש, חובה לבדוק האם לשיש שבחרתם יש תו תקן. תו התקן של מכון התקנים מעיד כי השיש עבר מבדקים, הוא איכותי והוא ישמש אתכם בהנאה שנים רבות.

 

אפריל 20, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים