GoldBiz אינדקס עסקים

על התפתחות הדפוס ועל החידושים של המאה עשרים ואחת

0

בתי דפוס קיימים כבר מאות שנים. בעבר הם שימשו כאחד הכלים החשובים ביותר להעברת מידע, רעיונות ודיווחים. כבר במאה השש עשרה קמו בתי הדפוס הראשונים בעקבות המצאת מכונת הדפוס. מהמאה השש עשרה ועל לימינו עברו בתי הדפוס שינויים רבים. היום הם מהווים חלק אינטגראלי מכל התנהלות עסקית, אקדמאית, מדעית או תרבותית. כל בית עסק כמעט נעזר בהם החל מהדפסת כרטיסי ביקור, פליירים, קטלוגים עיצוב שלטים ועוד. בנים האחרונות קמו בתי דפוס המתמחים בהדפסה על קנבס.

עיצוב שלטים – חמישה דברים שחשוב לדעת

אנו מוצפים בשלטים בכל מקום, ברחוב, בקניונים, בגינות ציבוריות ועוד. כדי למשוך תשומת לב ולמקד את המבטים בשלט שבחרנו כדאי לעצב את השלט בגופנים גדולים, ברורים וצבעוניים, למקד את המלל ולהעמיס כמה שפחות מידע ואיורים על כל שלט.

יש מעצבים המתמחים בתחום עיצוב שלטים, זוהי אומנותם והם רכשו ידע וניסיון רב. אם אתם רוצים שהשלט שעיצבתם יהיה אפקטיבי וימשוך את העין, מומלץ להתייעץ עם מעצבי שלטים בעלי ניסיון. כדאי מאוד להשקיע בעיצוב, זוהי השקעה בטוחה המחזירה את עצמה. שלטים מעוצבים ואסתטיים מושכים את העין ומעבירים את המסרים.

אחת הדרכים האפקטיבית לפרסום ושיווק היא באמצעות שלטים. גם בעידן האינטרנט והטלוויזיה, שלטים מעוצבים הממוקמים במקומות הומי אדם מושכים את תשומת לב  העוברים והשבים, הם מתרשמים משלטים ומטמיעים את המסרים השיווקיים.

בתי דפוס עוסקים במגוון של שלטים. הם מייצרים שלטי פרסומות, שלטי הכוונה בדרכים, הוראות תנועה, חניה ועוד, הכוונה למקומות מיוחדים כמו מרכזי תרבות, מסעדות, תחנות אוטובוס או מוניות, שירותים, בתי ספר ועוד.

הצבת השלטים במקומות אסטרטגיים כרוכה בתשלום. ככל שהמקום מרכזי והומה אדם, כך המחיר עבור הצבת השלט יהיה גבוה יותר. לא מומלץ לחסוך, עדיף לשכור מקום אסטרטגי ויקר לזמן קצר מאשר מקום זול ופחות אפקטיבי לזמן ארוך יותר.

הדפסה על קנבס – שלושה דברים שכדאי לדעת

קנבס הוא בד הארוג בצורה גסה. הוא משמש בדרך כל ליצירת אוהלים, להצללה ועוד. בשנים האחרונות אומנים רבים החלו להשתמש בקנבס גם לשימוש אומנותי. על בד הקנבס מדפיסים יצירות אומנות או כל תמונה ומקבלים תמונה יוקרתית, חדה ובעלת גוונים בוהקים.

הדפסה על בד קנבס אינה מתבלה ואינה דוהה. תמונה על קנבס מחזיקה מעמד שנים רבות ותמיד היא נראית כחדשה. בסיום התהליך מורחים על התמונה שכבת לכה המעניקה לה מראה זוהר ובוהק ומשמשת גם כשכבת הגנה. בדרך זו הצבעים ייראו חדשים ועזים גם לאחר עשרות שנים.

אם אתם רוצים להעניק מתנה יוקרתית לאנשים יקרים או לתלות תמונות משגעות של הילדים בחדרי הילדים. אתם יכולים לבחור כל תמונה ולהדפיס אותה על בד קנבס. התוצאה תהיה מרהיבה. בשנים האחרונות תמונות על בד קנבס תלויות גם בסלונים יוקרתיים ומרשימים.

אפריל 3, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים