GoldBiz אינדקס עסקים

קידום העסק שלך

0

ישנן אופציות רבות למשיכת לקוחות על ידי קידום עסקים קטנים

בעולם העסקים הקטנים המשאבים יחסית מוגבלים ואין תקציבי ענק לפרסום כמו בחברות גדולות ורשתות. לכן צריך למצוא דרכים חכמות וזולות לקידום העסק. בעיר גדולה כמו ירושלים יש ריבוי עסקים קטנים מכל הסוגים, אז איך ניתן להבליט ולקדם את העסק שלך ולמשוך לקוחות דווקא אליך? ישנן מגוון דרכים שיכולות להתאים לתקציב מצומצם כגון: חלוקת פליירים, פרסום במקומונים, תליית שלטים בירושלים, ושימוש ברשתות החברתיות.

חלוקת פליירים

פליירים הם אמצעי פשוט ונוח לקידום העסק. ההדפסות הן לא עסק מאוד יקר, ונותר למצוא מספר מחלקים לפי שכר שעתי. הפצת פליירים בתיבות דואר והנחה שלהם על שמשות של מכוניות עובדת. נכון, רוב הפליירים יזרקו לפח המחזור הקרוב, אבל בדרך בין השמשה או תיבת הדואר לפח, בעל הרכב יעיף מבט כדי לראות במה מדובר. אם במקרה העסק שלך רלוונטי אליו כנראה שהוא גם יכנס להסתכל ולהתעניין בהזדמנות הראשונה שתהיה לו. בנוסף, ניתן לחלק פליירים בסמוך לבית העסק בכדי למשוך לקוחות פוטנציאלים הנמצאים בסביבה.

פרסום במקומונים

ברוב המקומונים יש מספר גדול מאוד של עמודי פרסומת. זאת משום שרוב המקומונים הם חינמיים וממומנים על בסיס פרסומות. שטחי מודעות הפרסום משתנה ואיתו גם העלות. ברוב המקרים העלות תהיה נמוכה יחסית ואם תבחרו לפרסם על עמוד השער או על העמוד האחורי אתם מגדילים את הסיכויים שיראו את המודעה שלכם. אנשים הגרים באזור מסוים זמן רב לרוב מתעניינים לראות אילו עסקים חדשים פתחו בסביבתם ולכן פרסום מסוג זה עשוי למשוך לקוחות רבים.

תליית שלטים

לדוגמה בירושלים שהיא עיר מאוד גדולה, והמרכז שלה עמוס וגדוש בהמוני חנויות, בתי קפה ומסעדות. הליכה קצרה על רחוב יפו מראה מגוון ענק של עסקים קטנים. אז כיצד ניתן למשוך את תשומת הלב של הלקוחות בכל מקרה? באמצעות תליית שלטים. כאשר בעל עסק מחליט לתלות שלטים בירושלים בכדי לקדם את העסק שלו הוא צריך לעשות זאת בחוכמה. במידה ומדובר בבית קפה או מסעדה ניתן לתלות שלטי הכוונה כמה מאות מטרים לפני העסק, חשוב שההכוונה תהיה נכונה כדי שהלקוח יגיע בקלות. בנוסף, ישנה חשיבות עצומה לתליית שלט גדול ויפה מעל העסק, אשר ימשוך לקוחות מזדמנים למקום. לפני שמחליטים לתלות שלטים חשוב כמובן לבדוק את תקנות העירייה בנוגע לתליית שלטים בירושלים מבחינת מיסוי וכדומה.

בנוסף לכל אלו כדאי להשתמש ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות משמשות מגוון רחב של אנשים בכל קשת הגילאים. לכן, בנוסף להשקעה בפלאיירים, מודעות במקומונים ותליית שלטים בירושלים, חשוב להשקיע קצת גם בפרסום ברשתות החברתיות כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. חשוב לזכור שהכלי הכי טוב לקידום העסק שלך הוא שירות טוב. שירות טוב יגרום ללקוחות להמליץ על העסק שלך ברשתות החברתיות ולמשפחותיהם וחבריהם וכך יבנה לך שם ומוניטין טוב ולא תצטרך להשקיע הרבה בפרסום נוסף של העסק.

יולי 26, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים