GoldBiz אינדקס עסקים

שאלות ותשובות על הובלות בשרון

0
  1. מה זה שירות הובלות קטנות בשרון?
  • שירות הובלות קטנות בשרון הוא שירות אשר פותח במטרה לספק פתרון יעיל, מהיר וזריז לאנשים שעוברים דירה ואין להם כמות גדולה של ציוד להעביר או לאנשים שמצליחים להעביר את רוב החפצים בעצמם וזקוקים לשירות הובלות רק במטרה להעביר חפצים כבדים דוגמת מקרר, מכונת כביסה וכדומה.

 

  1. האם יש הבדל במחיר בין הובלות בשרון להובלות קטנות?
  • לרוב כן, בשונה מהובלות רגילות, הובלות קטנות מתומחרות על פי כמות הפריטים, הרהיטים או מכשירי החשמל אותם אנו מעבירים.

 

  1. האם יש דברים נוספים שמשפיעים על המחיר של ההובלה?
  • כן. במידה ומדובר בהובלה מורכבת למשל הובלה מקומה גבוהה ללא מעלית, הובלה הדורשת מנוף או הובלה שאין באזור המגורים חניה, מה שמצריך מהמובילים לסחוב את הפריטים בין אם זה רהיט או מכשיר חשמלי כבד הדבר משפיע על המחיר.

 

  1. מה עוד מוזיל את מחיר ההובלה כשאנו בוחרים בשירות הובלות קטנות בשרון?
  • מכיון והובלה קטנה איננה מתבצעת עם משאית מסחרית אלא עם רכב קטן יותר, מחיר הדלק ומחיר הביטוח יורדים מה שמשפיע לטובתו של הצרכן על המחיר. בנוסף, לרוב אין צורך ביותר ממוביל אחד או שניים מה ששוב בא לטובתו של הצרכן.

 

  1. האם צריך לעשות מחקר שוק כאשר בוחרים חברת הובלות קטנות?
  • כן בהחלט. מדובר בחפצים האישיים שלכם ולכן חשוב לבחור בחרברת הובלות אמינה, מקצועית שנותנת את כל השירותים והאחריות ממש כמו חברת הובלות רגילה, אין הבדל.

 

  1. מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים חברת הובלות קטנות בשרון?
  • ראשית חשוב לוודא לגבי רמת הזמינות כלומר שחברת ההובלות פנוי בתאריך ובשעה שאתם מעוניינים לבצע את ההובלה. שנית חשוב לוודא שאם מדובר בפריט או ציוד חשמלי שחשוב לכם הוא מבוטח בביטוח חיצוני מולו החברה. דבר נוסף לא פחות חשוב הוא חתימה על חוזה מסודר עליו גם אתם וגם החברה בה אתם בוחרים חותמים.
מרץ 22, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים