GoldBiz אינדקס עסקים

תכשיטי יהלומים לשנה החדשה

0

אי אפשר להתווכח עם הניצוץ הנצחי של תכשיטי יהלומים – המתנה האולטימטיבית לשנה החדשה. יש כל כך הרבה סיבות לאהוב יהלומים: המראה המרהיב, היוקרה, הווריאציות השונות של היהלומים, שלא מפסיקים להפתיע ולרגש כל פעם מחדש במגוון תכשיטים מעגילים דרך שרשראות ועד טבעות וצמידים. תכשיטי יהלום הם כמו יצירת מופת שתוכלו לשאת עמכם ולסנוור את כולם ולקטוף מחמאות כמו גם נכס לעתיד.
מה חשוב לדעת לפני שרוכשים תכשיטי יוקרה אלה והיכן ניתן להזמין אותם בתקופת הקורונה? כל מה שרציתם לשאול על יהלומים ולא העזתם.

כיצד נקבע שווי היהלום?

שווי היהלום הוא נגזרת של מגוון פרמטרים המשפיעים על המראה והערך שלו. המומחים בתחום יידעו להעריך את היהלום על פי חיתוך, משקל וגוון היהלום. כך למשל, ככל שהיהלום יותר טבעי וגדול יותר כך הוא שווה יותר וכן לליטוש שלו יש חשיבות רבה כאשר החזר אור מרבי הוא פונקציה של ליטוש מקצועי. מבחינת ניקיון היהלומים מסווגים לפי דרגת ניקיון ו-FL היא הדרגה הגבוהה ביותר. הצורניות של היהלום בין אם הוא מתנוסס על האצבע או האוזניים היא העדפה אישית ויש מי שאוהבים יהלומים עגולים בעוד אחרים יעדיפו מרובעים או יהלומי מרקיז.
לשיבוץ ידני אומנותי ומושקע יש חלק בלתי נפרד בהשגת התוצר המרשים והמטרה היא שהשיבוץ יהיה מוקפד ככל שניתן כאשר גם לדרך השיבוץ השפעה על המראה של התכשיט.
המשחק עם יהלומים בא לידי ביטוי במגוון תכשיטים יצירתיים ובשילוב של יהלומים עם מתכות טובות ויקרות ערך. כמו למשל, הזהב אשר נחשב למתכת היקרה ביותר ומאופיינת בעמידות גבוהה, שרידות בתנאי מזג אוויר, מים. הזהב גם מתאים מאוד לבעלי עור רגיש, כיוון שהוא חומר אנטי דלקתי. בבחירת תכשיטים המשלבים בין זהב ליהלומים יש להתייחס לדרגת הקרט של הזהב, כיוון שככל שהיא יותר גבוהה כך התכשיט יותר יקר. ניתן למצוא גם תכשיטי יהלום המשלבים כסף סטרלינג ומתכות שונות או ציפוי זהב. יש גם תכשיטי יהלומים המשלבים בין יהלומים לאבני חן צבעוניות וביחד נוצר פסיפס עוצר נשימה ואפשר גם לבחור תכשיטי יהלום עם אלמנטים מסוגננים כמו לבבות, פרפרים ופרחים.

נכס שמשדרג כל הופעה

כשזה נוגע לתכשיטי יהלום כל שצריך זה רק לבחור. ההיצע מסחרר והמעצבים משקיעים מחשבה רבה ביצירת תכשיטי יהלום אלגנטיים קלאסיים וגם גרסאות המתכתבות עם הטרנדים המובילים. תוכלו למצוא מגוון עגילי יהלום בצורת חישוק אופנתי, טבעות משובצות יהלומים וצמידי טניס אהובים עם שתי שיניים. בזירת היהלומים מככבים תכשיטי זהב לבן או צהוב בדרגות קרט שונות. חשוב לזכור שמעבר לכך שמדובר במתנה נהדרת שכל אחת תשמח לענוד, תכשיטי יהלומים הם השקעה פאסיבית מצוינת.
החליטו איזה תכשיט זהב תרצו להעניק: עבה או דק, בקווים ישרים או בעבודת יד אומנותית. כדאי לבדוק בכמה יהלומים משובץ כל תכשיט ומהו משקל של כל יהלום ומשקל כלל היהלומים ביחד. מהי רמת הניקיון וגוון היהלום ואיזו סגירת ביטחון יש לתכשיט, כך שניתן יהיה לענוד אותו בכל עת גם במקלחת וגם בעת אימון ספורטיבי. מה אורך הצמיד, העגיל, השרשרת או התליון.

איך לקנות תכשיטי יהלומים אונליין?

בתקופת הקורונה אולי לא ניתן להגיע פיזית לחנות לבצע מדידות, אבל אפשר בהחלט לבחור אתר אינטרנט אמין של חברת תכשיטים מובילה המציעה חוויית קניות ידידותית כמו אתר youme. שימו לב לקנייה מאובטחת, תעודת אחריות, אפשרות החלפה או החזרה וכן להיצע של תכשיטים הן לנשים והן לילדות. דאגו היטב לתכשיטי היהלום שלכם כך שהם יחזיקו מעמד למשך שנים רבות במארזים מרופדים בבד ובניקיון עדין מותאם לתכשיטי יהלום.

ספטמבר 29, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים