GoldBiz אינדקס עסקים

לברוח מהקורונה – טיולי ספארי באפריקה

0

מתי הסתכלתם לברדלסים בעיניים או עמדתם במרחק נגיעה מאריה? נסעתם בתוך שמורה בה חיות פרא מסתובבות חופשי? טיול ספארי הוא גולת הכותרת של חופשה אנרגית ומלהיבה באפריקה. הזדמנות לפגוש את בעלי החיים בסביבתם הטבעית, להתחבר לצד האותנטי של היבשת. טיול ספארי מהווה דרך נהדרת להתגבש עם כל המשפחה וחשוב מאוד להיערך אליו מראש כדי לצבור חוויות וליהנות מההרפתקה המסעירה בראש שקט.

חפשו את היעדים האטרקטיביים

       
בדקו אילו שמורות מלהיבות במיוחד ויתאימו למשך הטיול ולתקציב שלכם והאם תשכור רכב עם נהג או תנהגו בעצמכם רק זכרו שמדובר בנהיגת שטח ברכבי 4X4 שיכולים להיות מאתגרים כאשר מדובר לעיתים בדרכי עפר או בדרכים משובשות במרחבי הטבע.
אפשר תמיד לחנות באוהלים או ביחידות אירוח צנועות ולשלב עצירות בריזורטים יוקרתיים, כמו למשל, בזנזיבר הקסומה. בשמורות עצמם האופציות הן של אוהלים או לודג'ים.
בדקו אילו אטרקציות ובעלי חיים מחכים לכם בכל שמורה ותוכלו לשלב גם בין מספר שמורות בטיול אחד כמו למשל, שמורת Serengeti הידועה במגוון בעלי החיים שלה. בין היעדים הפופולאריים לטיול ספארי ביבשת ניתן לציין את טנזניה, אוגנדה, קניה כאשר כל אחד מהלוקיישנים הללו משלב בין מפגש מרתק ומסקרן עם בעלי חיים להרפתקאות נוספות משייט באגם דרך טיולים בסוואנה ועד מפגשים אנתרופולוגיים מעניינים.

אטרקציות מעניינות בטיול

בעלי החיים ובמיוחד "חמשת הגדולים" הם ללא בספק ההיילייט של טיולי ספארי באפריקה והאטרקציה המרכזית, אבל לאפריקה יש עוד הרבה מה להציע לכם בטיולים מאין אלה. תוכלו לבקר בשמורת Lake Eyasi ולהיפגש עם שבטים קדומים, להתארח את משפחה אפריקאית בכפר אותנטי, לסייר בשוק המקומי, לצאת לטראקים בהרים לפי הרכב המשתתפים והרמה הספורטיבית או החשק. בדקו אילו אטרקציות יתאימו אם מדובר בטיול משפחתי עם ילדים קטנים יחסית מבחינת שבילי טיול ונוחות.

הכינותי מראש

אל תצאו לספארי באפריקה בלי שבררתם מראש מה מזג האוויר הצפוי, כמה כסף להביא, הזמנת לינה ותכנון הטיול כמו גם תרופות וחבילת גלישה וסלולר כדי שתוכלו לשמור על תקשורת. החליטו האם כדאי לצאת בעונה היבשה או ברטובה, כי כל אחת מזמנת חוויות מעט שונות ואווירה אחרת. אל תוותרו על צילום והביאו עמכם את הציוד המתאים וכן על מפגש עם מקומיים ובדקו באיזו דרך אפשר לפגוש את המקומיים בין אם בפעילויות מאורגנות או סיור מודרך בכפרים.

הקונספט קובע

החליטו גם אם לצאת לחופשת ספארי בהרכב משפחתי מצומצם או עם חברים או להצטרף לטיול מאורגן קבוצתי, לפי הסגנון המועדף עליכם. תוכלו לצאת לטיול באוריינטציה היסטורית, מיסטית, טיול ספארי בדגש על צילום או כזה בקונספט התפור לילדים, חגיגת בת או בר מצווה, יציאה לגמלאות ועוד.

הדרכה מעניינת בליווי אישי ותכנון מקצועי

הבילוי בשמורות לא שלם בלי מדריכים צמודים, שיסבירו לכם על האופי, האווירה, בעלי החיים. חפשו את הדרך ליהנות מליווי של מדריכים דוברי עברית או אנגלית בעלי הידע והניסיון הנחוץ. המדריכים יוכלו גם להנחות אתכם בנוגע לכללי זהירות בהתנהגות מול ועם בעלי החיים וכן בניווט בדרך כי בכל זאת אתם לא נוהגים לטייל ביום יום במרחבים העצומים של השמורות באפריקה.
זכרו גם שתכנון של טיול ספארי הוא משימה מורכבת במיוחד אם טרם הייתם ביעדים השונים ולכן, תמיד כדאי לתת לחברה מקצועית ומנוסה שחיה ונושמת טיולי ספארי באפריקה לתכנן לכם את החופשה לפי התקציב, לוחות הזמנים, העדפות המשתתפים ביעדים הנבחרים ויחד אתכם לגבש טיול חלומי ובלתי נשכח.  

ספטמבר 29, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים