GoldBiz אינדקס עסקים

מדפים למחסן – דברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם

0

כשאנחנו רוכשים מדפים למחסן , יש שורה של נקודות שאנחנו צריכים לשים לב אליהם. בין אם מדובר במחסן שנמצא בתוך הבית, חדר מן השורה, ובין אם מדובר במחסן שנמצא מחוץ לבית, בין אם זה בחצר, בגינה או בכל מקום אחר.

היום, יותר ויותר אנשים דואגים להקים לעצמם מחסנים ביתיים מתוך הנחה שכך הם יכולים לחסוך במקום, במקום לאחסן את הדברים בחדרים בתוך הבית, הרי שהם יכולים לאחסן אותם בחדר חיצוני, במחסן שהם עצמם בונים או קונים, ומציבים אותו במקום חיצוני, שם הם יכולים לאחסן דברים וחפצים ישנים שאין להם צורך בהם על בסיס קבוע. באופן כזה הם יכולים להשאיר את הבית עם פחות דברים, פחות עמוס, והרבה יותר נוח לשימוש.

ישנם שורה של דברים שצריך לשים לב אליהם כשאנחנו מחליטים לרכוש מחסן ביתי, בין היתר כשמדובר באופציה של מדפים למחסן שכזה. אלה דברים שיכולים להשפיע הן על השימוש במחסן, הן על העמידות שלו והן על אופי העיצוב שלו.

לפני שנתייחס לנקודות הנ״ל, חשוב לומר שאנחנו יכולים להשתמש בתכנון ועיצוב משלנו וכן אנחנו יכולים להשתמש בתכנון ועיצוב דרך גורמים מקצועיים שיכולים לעזור לנו בעניין זה. הכל שאלה כמובן עד כמה אנחנו מכירים את היכולות שלנו מחד וכן עד כמה אנחנו יצירתיים ומסוגלים באמת לבצע את העבודה הזאת בצורה נכונה.

 

הנקודות שחשוב להתייחס אליהן כשבוחרים מדפים למחסן

 

הנקודה הראשונה היא כמובן קשורה לעניין הפרקטי, עד כמה יהיה לנו נוח להשתמש במדפים. למשל, איפה אנחנו מתקינים אותם, באיזה גובה, כמה דברים נוכל לאחסן בהם, מה בדיוק נוכל לאחסן, כיצד ואיך.

על מנת שנוכל להשתמש בצורה נוחה במדפים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את השטח שעומד לרשותנו ובאיזה חלק מתוכו אנחנו יכולים להשתמש לצורך התקנת המדפים, מתוך הנחה שאנחנו צריכים להכניס ולהוציא דברים.

נקודה אחרת שאנחנו צריכים לקחת בחשבון היא החומר ממנו נבחר שהמדפים יהיו עשויים. עלינו לזכור שהמדפים מעץ עלולים להיהרס בתנאי מזג אוויר מסוים, לעומת זאת מדפים ממתכת הם חזקים יותר אך אולי העיצוב שלהם יהיה יותר מדי ״קר״ בשביל מחסן ביתי. סוג החומר שנבחר יהיה תלוי בין היתר, במבנה המחסן, באופן בו הוא בנוי ומן הסתם במיקום שלנו.

נקודה נוספת היא העיצוב, זה מתייחס לא רק לנראות אלא למידות של המדפים, לגובה שלהם, לכמות המדפים ועוד. כל דבר קטן יכול להשפיע על העיצוב של המקום, אך אסור לנו להתחשב אך ורק בזה, אלא אנחנו צריכים גם לקחת בחשבון את השאלה, כיצד העיצוב משתלב עם הצד הפרקטי של השימוש במחסן בצורה נכונה, מבלי שהיכולת שלנו להשתמש בו תיפגע.

 

כל הנקודות ביחד, כשמחברים אותן יוצרות עבורנו אפשרות לבחור מדפים למחסן כמו שאנחנו רוצים וצריכים.

אוקטובר 21, 2018 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים