GoldBiz אינדקס עסקים

מהם היתרונות שבתהליך סריקת תמונות?

0

לכולנו יש בבית המון תמונות משנים עברו. תמונות מייצגות עבורנו כל כך הרבה דברים ולכן יש להן משמעות אדירה עבור רבים מאיתנו. זו ההיסטוריה שלנו, הילדות שלנו, הן אלו המסמלות את כל הרגעים הכי מיוחדים של חיינו.

אז נכון, אמנם בשנים האחרונות התחלנו לשמור את התמונות שלנו במחשב, באייפון, בטאבלט ובשאר אמצעים דיגיטליים כאלה ואחרים אך אם עברתם את גיל 20, סביר להניח שתמונות הילדות שלכם עדיין באלבומים בבית הוריכם או פזורות בקופסאות. כדי שתוכלו לשמור על כל התמונות הללו: מהילדות, מהגן, מבית הספר היסודי והתיכון, מהצבא, התמונות של החתונה ועוד תמונות שחשובות לכם מומלץ להשקיע בתהליך פשוט ומקצועי הנקרא סריקת תמונות. אז הנה כמה מהיתרונות הבולטים מהם תהנו בביצוע תהליך זה.

כל התמונות במקום אחד

סריקת תמונות תספק לכם את כל התמונות בגרסה דיגיטלית אליה תוכלו לגשת ממש בקלות. את התמונות ניתן לבות ל- DVD ו – CD ואפילו לשדרג את האחסנה שלהן לתוכנת ענן וכך אתם גם נהנים מאבטחה שלהן על ידי שירות של חברה חיצונית. אחר כך תוכלו לעשות עם התמונות כל מה שאפשר לעשות עם תמונות דיגיטליות בין אם זה הדפסה של אלבומים דיגטליים, עריכה של התמונות במגוון של צבעים וגוונים, הדפסה של התמונות על קשת רחבה של מוצרים, הכנת מצגות לאנשים הקרובים לכם ועוד.

 

שמירה על התמונות לאורך שנים

ככל שהשנים עוברות הצבע שלהן באלבומים דוהה. בנוסף, אם חס וחלילה משהו קורה להן בין אם זה דרך מגע במים, חום, לחות הן עלולות להיהרס. ביצוע סריקת תמונות יעביר לנו את כל התמונות למחשב כך שתהיה לכם אליהן גישה מכאן ועד עולם.

 

שיפור איכות התמונה                                          

תהליך של סריקת תמונות מתבצע באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ולכן רמת האיכות של התמונה משתפרת עם תהליך הסריקה. הציוד הינו ציוד מתקדם ומורכב המותאם לסריקת תמונות מסיבית. בנוסף כל תהליך הסריקה של התמונות מתבצע על ידי מומחים בסריקה אשר מעבדים כל תמונה ותמונה בנפרד ומבצעים תהליכי אופטימיזיציה ביניהם שחזור צבעים, תיקון חדות, בהירות מה שיעניק לתמונה מראה רענן ואיכותי.

 

אז כל מה שנשאר לכם זה לעבור על התמונות שנמצאות אצלכם בבית: בקופסאות, באלבומים אולי אפילו להפנות את תשומת לבם של סבא וסבתא ולסייע להם לבצע את תהליך סריקת התמונות גם כן.

ינואר 25, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים