GoldBiz אינדקס עסקים

ריהוט לחורף הקרוב – הטרנדים השווים

0

העונה הקרה מתקרבת בצעדי ענק וזה הזמן לשדרג את סביבת המגורים ולהכין אותה לקראת כניסתם של הטרנדים החמים. מהן המגמות המובילות שיכבשו את החלל בחורף הקרוב? הכנו סקירה קצרה של הבשורות המרעננות מחומרי הגלם דרך הגוונים ועד הסגנונות בבחירת מערכות ישיבה, רהיטים ואביזרים משלימים. והרי התחזית.

גוונים דרמטיים בחלל

הגוונים של החורף חמים ועזים במיוחד ואתם מוזמנים לשלב פריט דומיננטי במרחב בעל נוכחות דרמטית כמו ספה אצילית מרהיבה או מודרנית באחד מהצבעים הפופולאריים בחורף הקרוב – זית, קאמל, טורקיז. גוונים שמשרים חמימות או מביאים טאץ' נועז להפליא בין אם תעדיפו את העור הנצחי בעל העמידות הגבוהה והתחזוקה הפשוטה או בד שקל לנקות עם תיפורים בולטים על רקע תפאורה סולידית של צבעים בהירים או כהים מונוטוניים.

לא מתפשרים על נוחות והתאמה אישית

עם השנים הבינו צרכנים רבים שלא מספיק יפה ומרשים לאורחים וצריך גם לספק את הנוחות ונוחות היא לפני הכל, עניין של התאמה אישית. כאן נכנסות לתמונה מערכות ישיבה מודולאריות שניתן להתאים לפי הצורך כמו תכנון וגודל החלל או העדפה אישית – ספות עם שזלונג בגודל ספציפי והאם הוא יהיה בצד ימין או שמאל וכן שילוב של מושבים עם הטיות לפי העדפה כולל התאמה של מרקם, גוון או הדפסים בהתאמה אישית לחזון העיצובי והסגנון המבוקש.

חיבור לטבע בזירת הריהוט

מגמת הביופיליה תמשיך עמנו לעונה נוספת – הכנסת הטבע אל פנים הבית במגוון דרכים יצירתיות בין אם באמצעות שימוש בחומרים טבעיים או אלמנטים השואבים השראה מהחוץ. אפשר לראות זאת בשימוש הניכר בעץ מלא, חומר טבעי, ידידותי, בעל עמידות גבוהה שאפשר ליצור ממנו עיצובים מרהיבים בין אם פלטות לשולחן פינת האוכל או לשולחנות הקפה העגולים כאשר לעיתים ניתן לראות את העיניים של העץ והבדלי גוונים השומרים על האותנטיות של הריהוט. כמו כן, שילוב של עציצים, טקסטורות שמדמות שורשים ועוד מוטיבים מחיק הטבע ישירות אצלכם בבית.

ניגודים נמשכים בחומרים

אם בעבר הנטייה היתה ללכת על קו אחיד בריהוט או בעיצוב, כיום אפשר לראות חיבורים מעניינים במיוחד בין חומרי גלם כמו למשל, פלטת עץ גדולה, מאסיבית וכבדה בשולחן עם רגלי מתכת דקיקות שכמעט נראה בלתי אפשרי שמחזיקות את השולחן אך עושות זאת בכבוד רב או שילוב בין רגלי עץ גדולות ועבות עם פלטת זכוכית דקיקה המייצרת שקיפות וניתן לראות מבעדה את העץ האלגנטי.

משחקים צורניים בין פריטי עיצוב

תשכחו לרגע מהקווים הליניאריים הברורים שמכניסים סימטריה לחלל והתמסרו לטרנדים החורפיים של קימורים ואפילו צורניות אמורפית בדמותן של כורסאות וספות מעוקלות, קווים גליים שמשרים רכות ומייצרים זרימה ואסימטריה מפתיעה. אפשר כמובן "לשבור" את החלל על ידי ספה או כורסה עגלגלות או להמשיך את הזוויות ותנאי החלל לדוגמא עם מערכת ישיבה פינתית או למצוא פתרון של כורסה צרה במיוחד לנישה בקיר ולייצר משחק מעניין בין רהיטים בצורניות משתנה שמכניסים עומק ועניין לסביבת המגורים.

רב תכליתיות זה סוד הקסם

בכל הנוגע לעיצוב החלל וטרנדים הריהוט הפרקטיות מנצחת ממש כמו הנוחות. ניתן לראות שמעצבי הרהיטים קשובים לצרכי הדיירים ומציעים מגוון רחב של פתרונות ורהיטים תכליתיים להפליא. שולחן עם מקום לאחסון, קונסולות מעוצבות עם מגירות, שידות יפות ואפילו ספה הנפתחת למיטה כולל ארגז מצעים ועוד אלמנטים נסתרים ונחבאים מהעין שמעניקים לנו את האפשרות לשמור על סדר וארגון מבלי לוותר על הפן העיצובי ואסתטיקה נקייה. בדקו מה עוד כולל הרהיט שלכם וכיצד תוכלו להשתמש בו בתבונה.

ספטמבר 29, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים